سرهنگ حمید جانباز با تبریک روز خبرنگار و اشاره به فعالیت های مثال زدنی خبرنگاران در ایام شیوع کرونا گفت: حضور خبرنگاران در این برهه زمانی یاداور صحنه های مثال زدنی دروان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ 13 August 2020

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه فومن با جمعی از اصحاب رسانه به مناسبت روزخبرنگار  برگزار شد.نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه فومن با جمعی از اصحاب رسانه به مناسبت روزخبرنگار  برگزار شد.
سرهنگ حمید جانباز با  تبریک روز خبرنگار و اشاره به فعالیت های مثال زدنی خبرنگاران در ایام شیوع کرونا گفت: حضور  خبرنگاران در این برهه زمانی یاداور صحنه های مثال زدنی  دروان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه  خبرنگاران ممکن است با بی مهری ها و ناملایمت های زیادی در روبه رو شوند ، گفت: خبرنگاران با بیان مطالبات به حق مردم جایگاه ارزشمندی را کسب کرده اند.
فرمانده سپاه فومن با تاکید بر اینکه خبرنگاران با به تصویر کشیدن خبر به عنوان واسط بین مردم و مسوولین عمل میکنند، اظهار داشت: فعالیت در این جایگاه همچون عرصه های جهادی قابل تقدیر است.
وی با بیان  اینکه دشمن درجنگ رسانه ای تلاش زیادی انجام می دهد، گفت: قرار گرفتن در کنار دشمن به معنای پذیرش همه اسیب های  احتمالی این جنگ است.
سرهنگ حمید جانباز از  خبرنگاران خواست با کسب آگاهی از این جنگ رسانه ای در جهت منافع عمومی مردم و کشور گام بردارند.
فرمانده سپاه ناحیه فومن  با اشاره به اینکه فعالیت خبرنگاران سبب گشته است اقدامات مسوولین در ایام شیوع کرونا به خوبی دیده شود، افزود: نقش بی بدیل خبرنگاران در پوشش اقدامات مسوولین قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار