کد خبر: ۸۸۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 13 August 2020

 

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس گزارش های مردمی ماموران انتظامی شهرستان، سه انبار احتکار کالا را شناسایی و محتکران ۲۹، ۳۱ و ۳۳ ساله را به مقام قضایی معرفی کردند.

سرهنگ محمد نمازی بیان کرد: در بازرسی از این انبارها ۸۵۰ کیلوگرم شکر، ۵۰۰ کیلوگرم قند، ۱۳۲ بطری روغن، یک هزار و ۳۰ کیلوگرم برنج، یک هزار و ۷۶۰ کیلوگرم انواع حبوبات و ۴۰ کیلوگرم مرغ به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه تصادف رانندگی 

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا روز چهارشنبه از امدادرسانی نیروهای این جمعیت  به پنج مصدوم حادثه تصادف در این شهرستان خبر داد.

حسین خورشیدی افزود: صبح امروز بر اثر تصادف خودروهای پژو ۴۰۵ و نیسان در منطقه شونده چولا محور آستارا-اردبیل، پنج نفر از سرنشینان آنها مصدوم شدند.

به گفته وی ۲ امدادگر پایگاه هلال احمر محور آستارا-اردبیل بعد از ارائه کمک های اولیه، مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کردند و وضعیت عمومی آنها در حال حاضر مطلوب است.

 وی به گردشگران و شهروندان توصیه کرد، در حوادث مختلف با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند. 

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و محور آستارا – اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار