کد خبر: ۸۸۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 13 August 2020

 

در حالیکه دانش آموزان همچنان در بحبوبه همه گیری ویروس کرونا قرار دارند و از این شرایط در ترس و نگرانی هستند اما با این حال به مدارس خود بازگشتند.
 
                                                   بازگشت دانش آموزان آلماني به مدارس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما، دانش آموزان آلمانی به مدارس خود بازگشتند.

میگوئل گونگورا نماینده دانش آموزان در کمیته مدارس ایالت برلین در این باره گفت در حال حاضر بزرگترین ترس و واهمه آن است که مدارس، بار دیگر تعطیل شوند. به همین خاطر هم اکنون بسیاری از دانش آموزان از اینکه بار دیگر امکان بازگشت به محل تحصیل خود را یافته اند، بسیار خوشحالند.

وي افزود وقتی مشاهده می کنیم، این بار دانش آموزان، خواهان بازگشت به مدارس هستند و در عین حال ترس و نگرانی زیادی هم از ظهور موج دوم شیوع ویروس کرونا وجود دارد که اگر چنین اتفاقی بیفتد، هنوز هیچ طرح اضطراری برای این منظور نداریم که واقعا خلاء و فقدان چنین طرحی احساس می شود.

وی تاکيد کرد از نظر ما استفاده از ماسک در این شرایط، توجیه پذیر است. این چیز خوبی است که ما به این وسیله بتوانیم از (سلامت) یکدیگر محافظت کنیم. اما آنچه مهم است آن است که به ویژه در حین تدریس معلم در سر کلاس های درس، فضای آموزشی مناسبی را با وجود اجبار دانش آموزان به استفاده از ماسک در اختیار داشته باشیم و این کار ساده ای نیست. چون برای دانش آموزان سخت است ساعت ها در سر کلاس از ماسک استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار