کد خبر: ۸۸۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 12 August 2020

 

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یک مسئله ساده فرهنگی نیست گفت: در حوزه عفاف و حجاب، قوانین شفافی پیش‌بینی شده اما برخی مسئولان در اجرای قوانین این حوزه کوتاهی می‌کنند.

سردار محمد عبدالله پور امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: نابودی امید و نشاط مهمترین دسیسه دشمن در جنگ نرم است که با هدف عدم وحدت در جامعه است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می تواند در راستای ارتقای امید در جامعه گام بردارند گفت: دنیا پر از صحنه های نبرد حق و باطل است و باطل در تلاش برای ناامید کردن جبهه حق است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه مجاهدت‌های کادر درمان و مشارکت ستودنی ملت در مقابله با کرونا جای تقدیر دارد گفت: مجاهدت‌هایی که جامعه پزشکی و پرستارانمان در مقابله با کرونا از خود نشان دادند در دنیا بی‌نظیر بوده است با وجود اینکه با مشکلات مختلف و تحریم‌ها نیز مواجه بودیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات تا روز غدیر در میان آسیب دیدگان ناشی از کرونا در استان توزیع شد، گفت: ۲۶۰ هزار نفر نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان در مرحله نخست رزمایش مواسات شناسایی شدند که پس از بررسی‌های صورت گرفته کمک‌های مومنانه به ۱۴۸ هزار و ۶۵۶ نفر در استان گیلان انجام شد.

وی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یک مسئله ساده فرهنگی نیست یادآور شد: در حوزه عفاف و حجاب، قوانین شفافی پیش‌بینی شده اما برخی مسئولان در اجرای قوانین این حوزه کوتاهی می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان از شناسایی گروه‌های مختلف مدلینگ توسط سپاه خبر داد و بیان کرد: تعداد افرادی که فساد ایجاد می‌کنند اندک است اما دشمنان آن را برجسته می‌کنند و باید این مسئله را در مراکز آموزشی خود حل کنیم زیرا در حوزه فرهنگی آنقدر قوی هستیم که از این معضلات عبور کنیم.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به مشکلات تغییر کاربری اراضی در استان افزود: در این حوزه نیز به واحد اطلاعات سپاه گیلان ماموریت‌هایی ابلاغ شد و در این حوزه‌ نیز حساس هستیم اما از مجلس نیز انتظار داریم که قوانین سختگیرانه‌ای در حوزه مذکور اتخاذ کند زیرا مهاجرت غیربومی‌ها در استان افزایش یافته و این برای آینده استان مشکل ساز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار