کد خبر: ۸۸۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 11 August 2020

 

تپسی یک سامانه هوشمند درخواست خودرو است که در هر زمان و هر نقطه‌ای از شهر، شما را به مقصدتان می‌رساند. و در حال حاضر دامنه فعالیت آن به شهرهای شیراز، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد، لاهیجان، بندرانزلی، رشت، اهواز و یزد، کرمان، ارومیه،قم، ساری، بابل، قائمشهر و آمل رسیده‌است.

به گزارش کاماپرس، معاون عملیات تپسی، تامین امنیت سفرهای شهری را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های‌ این شرکت معرفی کرد و گفت: ما با توجه به اهمیت امنیت کاربران، سرمایه گذاری زیادی در این حوزه کرده‌ایم و گزینه‌های امنیتی مختلفی را برای مردم فراهم کرده‌ایم.
هومن دمیرچی با اشاره به نحوه جذب رانندگان تپسی تاکید کرد: تایید صلاحیت رانندگان با کمک پلیس اماکن کشور صورت می‌گیرد و از زمان ثبت نام یک فرد تا زمانی که بتواند در تپسی مشغول به کار شود، فرایندهای دقیقی برای احراز هویت و تایید صلاحیت آنها صورت می‌گیرد.
وی درباره نحوه تایید صلاحیت سفیران تپسی توضیح داد: پلیس به صورت آنلاین، صلاحیت رانندگان و نداشتن سابقه کیفری موثر آنها را بررسی و نتیجه را به ما اعلام میکند.
عضو هیئت مدیره تپسی ادامه داد: تمامی افرادی که در سطح شهرها از متقاضیان کار در تپسی ثبت نام می‌کنند، کارمندان شرکت تپسی هستند که پس از ثبت نام و دریافت مدارک، اطلاعات آنها را برای احراز هویت و بررسی صلاحیت به تیم امنیت تپسی تحویل می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: تیم امنیت تپسی علاوه بر اینکه تاییدیه صلاحیت رانندگان را از طریق پلیس اماکن دریافت می‌کند، به صورت جداگانه، موضوع احراز هویت متقاضیان کار به عنوان سفیر تپسی را بررسی می‌کند.
دمیرچی تاکید کرد: ما برای اطمینان از عملکرد سفیران تپسی، به صورت مستمر از طریق سیستم امتیازدهی مسافران به سفیران و بررسی شکایت‌ها و نظرات آنها، اقدامات اصلاحی را در ناوگان تپسی انجام می‌دهیم و در صورتی که یکی از سفیران، امتیازی کمتر از میزان انتظار تپسی داشته یا نسبت به رفتار آنها شکایتی شده باشد، موضوع را بررسی و در صورت لزوم با آنها قطع همکاری می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، هومن دمیرچی افزود: با توجه به اینکه امنیت یکی از معیارهای اصلی شهروندان در سفرهای شهری است، ما تلاش کرده‌ایم تا با تهیه بسته امنیت سفر در اپلیکیشن تپسی، این دغدغه را به حداقل برسانیم و راهکارهای جدید فنی در این زمینه ارائه کنیم.
وی تاکید کرد: بسته‌ امنیتی تپسی، ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهد که تهدیدهای احتمالی هنگام سفر را به حداقل می‌رساند. «تماس اضطراری با واحد امنیت» یا SOS، راهکاری است که تیم تکنولوژی تپسی برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از این راهکار در اپلیکیشن تپسی ، اگر مسافری هنگام سفر، به هر دلیلی احساس خطر کند، می‌تواند گزینه‌ «ارسال پیام اضطراری به واحد امنیت» را لمس کند و به تیم امنیت تپسی پیام کمک بفرستد. در این صورت تیم امنیت، به سرعت شرایط را بررسی می‌کنند و پس از شناسایی موقعیت مکانی، در صورت نیاز با پلیس تماس می‌گیرند و موقعیت مکانی راننده را در اختیار آنها قرار می‌دهند.
عضو هیات مدیره تپسی با اشاره به سایر راهکارهای بسته‌ امنیتی این شرکت برای مسافران ادامه داد: گزینه «اشتراک سفر» نیز یکی دیگر از راهکارهایی است که می‌توان با استفاده از آنها، آسوده خاطر با خودروهای این شرکت سفر کرد. از جمله اینکه مسافر می‌تواند با استفاده از آن، لینک سفر خود را برای یکی از اعضای خانواده یا نزدیکانش ارسال و آنها را از مسیر سفرش مطلع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار