مدیرکل بهزیستی فارس از کمک ۴۴۰ میلیون تومانی مردم استان طی روز‌های گذشته به صورت نقدی و غیرنقدی به این اداره‌کل خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 10 August 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدصادق کشفی‌نژاد امروز در نشست خبری، از کمک ۴۴۰ میلیون تومانی مردم استان طی روز‌های گذشته خبر داد و گفت: مردم فارس از عید قربان تا غدیر ۴۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۴۰۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی به این اداره‌کل اهداء کردند.

مدیرکل بهزیستی فارس با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش نهضت ایران همدل بیان کرد: مرحله دوم پویش همدلانه از عید غدیر تا پایان ماه صفر با شعار کرامت علوی، شور حسینی در سراسر کشور از جمله استان فارس اجرایی خواهد شد.

او گفت: در مرحله دوم این پویش با همکاری هفت دستگاه از جمله ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، وزارت ارتباطات و اطلاعات، صدا و سیما، کمیته امداد، سازمان بسیج و سازمان بهزیستی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین با بیان اینکه این پویش امکانی برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی فراهم خواهد کرد تا در خدمت گروه‌های هدف و مددجویان باشیم، بیان کرد: این کمک‌ها شامل اقلام و بسته‌های معیشتی، نذورات هیئات مذهبی و خیرین، اقلام کمک آموزشی، نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان، اقلام بهداشتی مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و هر آنچه که بر اساس نیت خیرین صرف بهبود معیشتی مددجویان و گروه‌های هدف خواهد شد، است.

کشفی‌نژاد اضافه کرد: در این جمع آوری ادارات بهزیستی سراسر استان بخش کمک‌های غیرنقدی را جمع آوری خواهند کرد و این آمادگی وجود دارد که کمک‌ها به صورت بسته بندی بین جامعه هدف با رعایت پروتکل‌ها توزیع شود.

او همچنین با بیان اینکه شماره کارت مجازی سازمان بهزیستی کشور به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و کد دستوری #۹*۷۳۳* آماده دریافت کمک‌های مردمی است، افزود: فارس همواره پرچمدار و پیشرو و جزو استان‌های مطرح در کمک مومنانه بوده که امید است در این مرحله هم با همدلی و همراهی کمک قابل توجهی برای جمعیت گروه هدف فراهم کنند.

مدیرکل بهزیستی فارس در بخش دیگری از سخنان خود از کمک نقدی ۱۶ میلیارد تومانی مردم این استان در مرحله اول این پویش خبر داد.

کشفی‌نژاد که اعتقاد دارد سازمان بهزیستی از بستر‌های مطمئن در عمل خیر است و مددجویان مانند سازمان‌های دیگر به صورت دهکی از ما کمک دریافت می‌کنند، عنوان کرد: مساعدت‌ها به سه دهک آخر که بضاعت سنجی شده‌اند، تعلق خواهد گرفت.

او با تاکید براینکه این ظرفیت وجود دارد که خیرین براساس نیت خود از بستری که سازمان برای ارائه خدمت دارد، استفاده کنند، اظهار کرد: ۶ هزار نفر از کسانی که دچار معلولیت شدید یا دارای ضایعه قطع نخاعی هستند، در اولویت دریافت کمک‌ها هستند.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه نیازمند کمک خیرانه مردم در مرحله دوم پویش همدلانه هستیم، گفت: در گذشته مساعدت‌هایی داشتیم که با تزریق به استان در شهرستان با سلیقه توزیع می‌شد تا به دست مددجو برسد، اما با ایجاد تمرکز، شرایط مددجویان را استاندارد کردند و براساس آن جمعیت را غربال و شماره حساب و اطلاعات مددجو را در بانک اطلاعاتی مرکز ثبت کردند و امروز مددجو مساعدت‌های مالی را در قالب ساختار کشوری دریافت می‌کند.

 

برچسب ها: عیدی ، نیازمندان ، همدلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار