کد خبر: ۸۸۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 10 August 2020
نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان رشت تشکیل و احکام مربوط به ریاست و دبیران کمیته‌های چهارگانه صادر شد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان رشت امروز(دوشنبه، ۲۰ مرداد) به ریاست « علی فتح‌اللهی» فرماندار رشت در سالن اجتماعات فرمانداری، برگزار شد که ناصر حاج محمدی به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی شهر رشت و همچنین نمایندگانی از دستگاه های مختلف اجرایی، همچون سازمان برنامه و بودجه استان، اداره کل راه و شهرسازی گیلان، اداره کل اقتصاد و دارایی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، فنی و حرفه ای و... حضور داشتند.


در این جلسه، احکام مربوط به ریاست و دبیر کمیته‌های چهارگانه صادر شد. چهارکمیته با عناوین؛ کمیته توانمندسازی اجتماعی - فرهنگی به ریاست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، کمیته توانمندسازی اقتصادی و مشارکت های مردمی به ریاست معاونت برنامه ریزی فرمانداری، کمیته ساماندهی کالبدی- زیرساختی به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری و کمیته حقوقی و پیش‌نگری و پیشگیری از گسترش بافت های نابسمان به ریاست فرمانداری توسط فرماندار صادر شد.


«علی فتح الهی» هدف از تشکیل ستاد شهرستانی بازآفرینی پایدار را بازسازی و نوسازی شهری در محله ها و محدوده های هدف بازآفرینی عنوان کرد و خواستار همکاری دیگر دستگاه های اجرایی با شهرداری رشت شد.


فرماندار رشت با اشاره به تخصیص اعتبارات دولتی برای اجرای طرح های بازآفرینی تاکید کرد: جلسات بعدی می باید عملی باشد و شاهد اثرات آن باشیم.


فتح الهی همچنین تاکید کرد: اگر املاکی در محدوده طرح های هدف بازآفرینی قرار دارد، با دستگاه مجری همکاری کرده و با در اختیار گذاشتن، ملک مذکور برای اجرای پروژه های مشارکتی با ستاد بازآفرینی همکاری کنید تا بتوانیم اعتبارات ملی بازآفرینی را برای توسعه رشت جذب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار