کد خبر: ۸۸۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 10 August 2020

 

ادن هازارد

 

ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال در پایان بازی با سیتی با وضعیت عجیب در میکسدزون حاضر شد.

ادن هازارد برای بازی برابر سیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شرایط مبهمی داشت. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، وضعیت مچ پای او در ۵۰ درصد آمادگی بود ولی زین الدین زیدان در نشست خبری قبل از بازی تاکید داشت که او هیچ مشکلی برای حضور در میدان ندارد و در نهایت نیز هازارد بود که به جای وینیسیوس در ترکیب اصلی تیم فوتبال رئال قرار گرفت و در مدت زمان حضورش در زمین هم کار خاصی انجام نداد.

ستاره بلژیکی به دلیل مصدومیت های متعدد و جراحی مچ پا فصلی کابوس وار را پشت سر گذاشت و به کار خود با یک گل زده پایان داد. او هرگز نتوانست ستاره ای در حد رونالدو نشان دهد و در شبی که رئال بیش از همیشه به او نیاز داشت نیز بازیکنی خنثی بود.

جالب اینکه هازارد در پایان بازی با وضعیت عجیبی در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد تا پاسخگوی سوالات شود. او با مچ پای محصور شده توسط کیسه یخ برابر خبرنگاران قرار گرفت تا مشخص شود که شرایطش برای بازی مساعد نبوده است. این دقیقا خلاف ادعای زیدان را ثابت می کند. مشخص نیست چرا سرمربی فرانسوی با وجود عدم آمادگی ۱۰۰ درصدی هازارد بازهم او را به وینیسیوس ترجیح داد!

هازارد در پایان بازی با وضعیت عجیبی حاضر شد تا پاسخگوی سوالات شود. هازارد  با مچ پای محصور شده توسط کیسه یخ برابر خبرنگاران قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار