کد خبر: ۸۸۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 09 August 2020

 

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور روز یکشنبه در نشست خبری در جمع رسانه های استان در رشت با تاکید بر ضرورت تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس گفت: باید بکوشیم با برنامه های موثر تاریخ دفاع مقدس را به نسل امروز پیوند بزنیم.

وی خاطرنشان کرد : بنیاد حفظ آثار در همین راستا شکل گرفته است  و به صورت تخصصی به حوزه های مرتبط با دفاع مقدس  می پردازد.

وی با اشاره به اینکه امسال چهلمین سال دفاع مقدس است،  تصریح کرد: دفاع مقدس یک گنجینه است که اگر می خواهیم آینده فرزندان مان درخشان باشد لازمه آن انتقال معارف و  ارزش های دفاع مقدس به این نسل  است .

 وی دفاع مقدس را متعلق به همه مردم خواند و گفت:  تمامی اقشار جامعه و همه آنانی که در خط مقدم و در پشت جبهه ها  گامی برای دفاع مقدس بر می داشتند در آن نقش دارند.

سرهنگ مصطفی پور دربخش دیگری از سخنانش  با اشاره به هفدهم مرداد به عنوان روز خبرنگار و نامگذاری این روز بدلیل شهادت محمود صارمی خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: خبرنگاران دفاع مقدس خصوصیت بهتر و درخشانتر  از سایر خبرنگاران دارند آنهم از خود گذشتگی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان اضافه کرد: شهید صارمی در میانه درگیری های افغانستان حضور داشت و خبرنگاران دفاع مقدس برای اطلاع رسانی  حتی در میانه آتش و خون قرار می گیرند.

 همچنین در این مراسم چهارعنوان کتاب چاپ شده و ۹ عنوان کتاب صوتی مرتبط با دفاع مقدس با حضور  سرهنگ مصطفی پور و چندین تن از مولفان این کتاب ها رو نمایی شد.

استان گیلان حدود هشت هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز برای حفظ کیان میهن و ارزشهای اسلامی هدیه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار