کد خبر: ۸۸۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 07 August 2020
 
 انفجار بندر بیروت همه مردم دنیا را در بهت و حیرت فرو برد، انفجاری که به زعم کارشناسان سومین انفجار بزرگ تاریخ پس از هیروشیما و ناکازاکی است. این اتفاق دردناک که منجر به ویرانی، کشته شدن و مفقود شدن تعدادی از مردم شد، با واکنش‌های ستاره‌های روبرو گردید. آنها با انتشار پست‌هایی از وقوع این حادثه ابراز ناراحتی کرده و از لزوم حمایت از آسیب‌ویدگان و مردم لبنان سخن گفتند.
 

ستاره‌های جهان در اندوه بیروت

ستتره‌های جهان در اندوه بیروتاختصاصی «تابناک با تو»؛ انفجار بندر بیروت همه مردم دنیا را در بهت و حیرت فرو برد، انفجاری که به زعم کارشناسان سومین انفجار بزرگ تاریخ پس از هیروشیما و ناکازاکی است. این اتفاق دردناک که منجر به ویرانی، کشته شدن و مفقود شدن تعدادی از مردم شد، با واکنش‌های ستاره‌های روبرو گردید. آنها با انتشار پست‌هایی از وقوع این حادثه ابراز ناراحتی کرده و از لزوم حمایت از آسیب‌ویدگان و مردم لبنان سخن گفتند.

سلما هایک
سلما هایک ستاره مکزیکی هالیوود با انتشار فیلمی در پیج اینستاگرامی خود از انفجار بیروت نوشت:
انفجارهای پایتخت لبنان که قلب لبنان را مورد اصابت قرار داد، قلب من را نیز مثل کسانی که دوستانشان را از دست دادند و آسیب دیدند، شکست.

ستاره‌های جهان در اندوه بیروت

آریانا گرانده
آریانا گرانده نیز از مردم لبنان حمایت کرد و با انتشار عکس‌های ویرانی بیروت از لزوم حمایت از لبنان نوشت، او گفت: قلب و نیرو و تسلیت‌های من از آن لبنان و کسانی است که در این تراژدی متأثر شده‌اند. خواهش می‌‌کنم از لبنان حمایت کرده و به آن کمک کنید، من این کار را خواهم کرد.

ستاره‌های جهان در اندوه بیروت


دوا لیپا

دوا لیپا از طرفدارانش خواست تا از لبنان حمایت کنند و به آسیب‌دیدگان خون اهدا کنند. او تصاویری از این فاجعه منتشر کرد.

ستاره‌های جهان در اندوه بیروت


نائومی‌کمبل

نائومی‌کمبل مدل لباس انگلیسی نیز در اینستاگرام عکس‌های سفر خود به لبنان را منتشر کرد و از اندوه خود برای لبنان نوشت: فکر، دعا و عشق من برای ملت لبنان و خانواده‌هایشان...او نوشت که از بیروت خاطرات فراوانی دارد و با قلبی مالامال از اندوه آنها را به یاد می‌آورد.

ستاره‌های جهان در اندوه بیروت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار