کد خبر: ۸۸۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 07 August 2020
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار مزار شهدای شهرستان مرزی بندر آستارا غبارروبی و گلباران شد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، خبرنگاران آستارایی امروز(جمعه، ۱۷ مرداد) به همراه جمعی از مسئولین محلی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار مزار شهدای این شهرستان مرزی را غباروبی و گلباران کردند.

 

حاضرین در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

 

حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید محمود صارمی،اظهارکرد: اقتدار و عظمت کنونی کشور را  مدیون خون شهدای والامقام هستیم.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می‌کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

 

وی تصریح کرد: بزرگترین درجه و رتبه ای که خدواند به برخی بندگان خاص عطا می کند، شهادت است و جوانان با عمل به وصیت شهدا دنباله رو راه آنها باشند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب، از سفارش های شهداست و باید رفتار و سلوک معنوی شهیدان برای نسل جوان تبیین شود، که در این راه رسانه ها و خبرنگاران نقش تاثیرگذاری دارند.

 

گفتنی است، ۱۷ مرداد به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف افغانستان به دست طالبان به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار