کد خبر: ۸۸۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 07 August 2020
 

فرمانده سپاه قدس گیلان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان امروز با خانواده اولین شهید مدافع سلامت گیلان در کلاچای دیدار کردند.

 

دیدار با خانواده اولین شهید مدافع سلامت در گیلانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با خانواده پرستار شهید نرجس خانعلی زاده گفت: شهدای مدافع سلامت با تاسی از سیره شهدای کربلا در ادامه راه شهدا گام نهاده و در راه خدمت به مردم جانشان را نثار کردند.
سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه پرستاران، پزشکان و کادر درمانی در دوران شیوع کرونا زحمات فراوانی کشیده و شهدایی را هم در این راه تقدیم کردند افزود: سپاه پاسداران هم از زمان آغاز شیوع این بیماری در سنگرهای گوناگون مانند حضور در مراکز درمانی و بیمارستان ها، گندزدایی اماکن عمومی و ادارات، توزیع بسته های معیشتی و در کنار مردم حضور داشتند و این حضور همچنان ادامه دارد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان هم در این دیدار با بیان اینکه گیلان جزو اولین استان هایی بود که با این بیماری درگیر شد افزود: از همان روزهای نخست شیوع بیماری صدا و سیما با پخش اخبار، تیزرهای آگاهی بخش و برنامه های آموزشی به مردم از خطرات این بیماری و راه های پیشگیری آن اطلاع رسانی کرد.
محمد باقر باقرزاده با اشاره به اینکه شهدای سلامت در اوج بیماری لحظه ای از خدمت به مردم کوتاهی نکردند گفت: آنان مزد جهاد خود را گرفتند و اینگونه جاودانه شدند.
عبدالله پاکاری مدیر کل بنیاد شهید گیلان هم در این دیدار گفت: شهدای مدافع سلامت گیلان در زمره اولین شهدای مدافع سلامت کشور هستند و امروز خانواده های صبورشان با تقدیم این شهدا برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند.
در پایان این دیدار لوح یادبودی به خانواده این شهیده پرستار اهدا شد.
پرستار شهیدمدافع سلامت نرجس خانعلی زاده ششم اسفند ۹۸ در راه خدمت رسانی به بیماران در یکی از بیمارستان های شهرستان لاهیجان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار