کد خبر: ۸۸۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 07 August 2020

 

تابناک/نماینده مردم طوالش،ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در عیادت از بانوی خبرنگار رضوانشهری،اذعان کرد : متاسفانه ما مسئولان حداقل ها و کمترین توقع ها را نیز از این صنف دریغ کردیم، لذا این امر وظیفه ما را نسبت به شما حساس تر می کند.

به گزارش کاشف اسرار ،”حسن محمد یاری » در عیادت از “مهتاب ره با آرزوی سلامتی وی که با وجود بیماری سخت همچنان در عرصه خبررسانی فعال است،اظهار کرد: شما خبرنگاران وظیفه مهم حفظ و حراست از اطلاعاتی و اخبار را برعهده دارید که به امانت در اختیار شما قرار داده می شود.

وی متذکر شد: این امر هم می تواند جایگاه شما را ارتقاء بخشد و هم می تواند در راه شفاف سازی و اعتماد سازی تاثیر گذار باشد.

به گفته این مقام، امروزه کشور ما با هجمه های مختلفی از سوی دستگاه‌های سخن پراکنی دشمنان مواجه است و دشمنان هجمه هایی بین نظام و مردم افکنده اند و این امر نقش و وظیفه شما در جهت خنثی کردن این توطئه ها و سم پاشی ها را برجسته تر می کند و شما خود به‌ درستی واقفید که از چه جایگاه وسیع و وسیقی برخوردارید.

محمد یاری با ابزار امیدواری از اینکه مردم قدر خبرنگاران را بدانند و خود خبرنگار نیز از جایگاه ویژه خود باخبر باشد، گفت: ما مسئولان که در مسند های مختلف هستیم در قبال این صنف از جامعه وظیفه خاصی بر عهده داریم.

وی اضافه کرد: هنگامی که این صنف اخبار و اطلاعات را با رعایت امانت داری در اختیار مردم می گذارند ما نیز باید به عنوان متولیان امر قدرشناس این صنف باشیم که با صداقت کامل و کم توقعی محض در کنار ما هستند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس،اذعان کرد: متاسفانه ما مسئولان حداقل ها و کمترین توقع ها را نیز از این صف دریغ کردیم لذا این امر وظیفه ما را نسبت به شما حساس تر می کند.

محمد یاری ،ابراز کرد: امروز از خبرنگاری دیدار می کنیم که با شجاعت و قدرت تمام در برابر این بیماری خطرناک با روحیه‌ای بالا ایستاد، این روحیه به ما قدرت و قوت می دهد.

وی با ابراز امیدواری از این که خبرنگاران به جایگاه واقعی خود برسند، تاکید کرد: هرجا نیاز مادی و معنوی باشد قطعا از شما دریغ نخواهیم کرد و قدرشناس زحمات شما هستیم.

فرماندار رضوانشهر نیز در این دیدار با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را چشم بینای مردم دانست و یادآور شد: خبرنگاران با همه دغدغه هایی که دارند تلاش می کنند تا حقایق جامعه را به سمع و نظر مردم و مسئولان برسانند.

«محمد مهدی مظفری» تصریح کرد: این امر از جایگاه والا و ارزشمند  خبرنگار نشات می گیرد و همه کسانی که خدمتگذاران مردم هستند و درک درستی از رسالت خبرنگار دارند به این امر کاملا واقف هستند.

وی افزود: شخصی در انجام رسالت خود موفق خواهد بود که در همه شرایط نگاهش به مسائل و دغدغه های اجتماعی باشد.

مظفری سپس از خبرنگار پنجره نو به عنوان خبرنگاری یاد کرد که با همه وجودش در راه اطلاع رسانی تلاش و کوشش می کند./به نقل از شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار