کد خبر: ۸۸۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 07 August 2020

 

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمد یاری شامگاه پنجشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در منزل خبرنگار بیماری رضوانشهری با بیان اینکه خبرنگاران وظیفه مهم حفظ و حراست از اطلاعاتی و اخبار را برعهده دارند که به امانت در اختیار آنها قرار داده می‌شود، اظهار کرد: این امر هم می‌تواند جایگاه خبرنگاران را ارتقا دهد و هم می‌تواند در راه شفاف سازی و اعتماد سازی تأثیر گذار باشد.

وی افزود: امروز کشور با هجمه‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های سخن پراکنی دشمنان مواجه است لذا این امر نقش و وظیفه خبرنگاران جهت خنثی کردن توطئه‌ها و سم پاشی ها را برجسته‌تر می‌کند و اصحاب رسانه بدرستی می‌دانند که از چه جایگاه وسیع و وسیقی برخوردار هستند.

محمدیاری در ادامه با تأکید بر ضرورت شناخت مسئولان و خود خبرنگاران از جایگاه خود، گفت: مسئولان در قبال این صنف از جامعه وظیفه خاصی بر عهده دارند، هنگامی که این صنف اخبار و اطلاعات را با رعایت امانت داری در اختیار مردم می‌گذارد مسئولان نیز باید به عنوان متولیان امر قدر شناس این صنف باشند که با صداقت کامل و کم توقعی محض در کنار آنها هستند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه مسئولان حداقل‌ها و کمترین توقع‌ها را نیز از این صف دریغ کرده‌اند، تصریح کرد: این امر وظیفه مسئولان را نسبت به خبرنگاران حساس‌تر می‌کند.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال با اشاره به ایستادگی و مقاومت خانم ره خبرنگار فعال شهرستان رضوانشهر در برابر بیماری سخت، گفت: ایشان با این روحیه به ما قدرت و قوت می‌دهد.

وی با تأکید بر حمایت‌های مادی و معنوی از این خبرنگار بیمار رضوانشهری، اظهار کرد: ما قدردان زحمات شما هستیم.

خبرنگاران چشمان بینای مردم هستند

فرماندار رضوانشهر نیز در این دیدار با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را چشم بینای مردم عنوان کرد و یادآور شد: خبرنگاران با همه دغدغه‌های خود تلاش دارند تا حقایق جامعه را به گوش مردم و مسئولان برسانند.

محمد مهدی مظفری افزود: این امر به جایگاه والا و ارزشمند خبرنگار اشاره دارد و همه کسانی که خدمتگزاران مردم هستند و درک درستی از رسالت خبرنگار دارند به این امر کاملاً واقف می‌باشند.

وی ادامه داد: شخصی در انجام رسالت خود موفق خواهد بود که در همه شرایط نگاهش به مسائل و دغدغه‌های اجتماعی باشد.

مظفری سپس از مهتاب ره به عنوان خبرنگاری یاد کرد که با همه وجودش در راه اطلاع رسانی تلاش و کوشش می‌کند.

در ادامه این دیدار کمک سه میلیون تومانی از سوی محمدیاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال به خبرنگار بیمار رضوانشهری انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار