کد خبر: ۸۸۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 06 August 2020
تابناک/خاصی پور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۲ برنامه فرهنگی و ورزشی به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی در آستارا برگزار شد.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «وحید خاصی پور» عصر چهارشنبه(۱۵ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان، یاد و خاطره‌ شهید محمود صارمی را گرامیداشت و با تبریک روز خبرنگار اظهارکرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه امید آفرینان جامعه هستند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان اینکه حرفه خبرنگاری از سخت ترین حرفه های دنیا محسوب می شود، تصریح کرد: این حرفه به سبب آمیخته شدن با عشق و پشتکار همواره از جذابیت ویژه برای این قشر برخوردار است.

 

وی در ادامه به عملکرد اداره ورزش و جوانان بندر آستارا اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۲ برنامه فرهنگی و ورزشی به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی در آستارا برگزار شد.

 

خاصی پور گفت: همچنین در سال جاری با مشارکت سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی، ۸۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا و بسته های بهداشتی در بین شهروندان توزیع شد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا به موفقیت های ورزشکاران آستارایی در مسابقات ورزشی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ورزشکاران آستارایی ۹۳ مدال در مسابقات استانی، ۵۲ مدال در مسابقات ملی و ۲۸ مدال در مسابقات بین المللی کسب کردند.

 

وی با اشاره به پروژه استخر شنا شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: این پروژه که از سال ۸۶ در مساحت یک‌هزار و ۵۷ متر مربع آغاز شده، تاکنون برای احداث آن حدود ۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

 

خاصی پور با بیان اینکه استخر شنای آستارا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: این استخر تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با اشاره به اینکه ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل استخر نیاز است، اظهارکرد: طی روزهای گذشته با پیگیری نماینده مردم آستارا در خانه ملت ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن تصویب شده است.

 

وی به نصب چمن مصنوعی و ایجاد پیست سلامت در زمین ورزشی وحدت اشاره کرد و افزود: برای راه اندازی سیستم روشنایی مجموعه ورزشی وحدت ۲۵ میلیارد ریال نیاز است.

 

خاصی پور از اختصاص چهار قطعه زمین از اراضی تحت تملک اداره ورزش و جوانان آستارا برای ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستاهای بیجاربین، ویرمونی، عنبران و عباس آباد بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: هر قطعه زمین با ابعاد ۲۰ در ۲۵ متر با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال ایجاد می شود.

 

گفتنی است، در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از خبرنگاران تجلیل و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار