کد خبر: ۸۸۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 05 August 2020
 

تابناک/استاندار : پشتیبانی مالی و تجهیزاتی از بنیاد ایران‌شناسی گیلان، زمینه ساز ترویج تاریخ، فرهنگ و هویت گیلان زمین است.

 
نشست هیات امناء بنیاد ایران‌شناسی گیلانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ ارسلان زارع امروز در نشست هیات امناء بنیاد ایران‌شناسی گیلان در رشت بر ضرورت تعیین محل دائمی و تهیه ی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری این بنیاد تاکید کرد و گفت : تلاش برای توسعه و تجهیز این بنیاد زمینه ی احیاء و معرفی هویت فرهنگی- تاریخی این خطه را فراهم می کند.
وی با اشاره به پیشینه ی غنی فرهنگی - تاریخی گیلان تصریح کرد: تعدد شخصیت‌های بارز علمی - فرهنگی و اجتماعی این استان در ادوار مختلف تاریخی ، متاثر از هویت ملی و دینی گیلان سرافراز است که نقش خود را بدرستی در تاریخ ایفا نموده اند.
حمید امیدی، مسئول بنیاد ایران‌شناسی گیلان نیز در گزارشی به عمده ترین اقدامات فرهنگی و پژوهشی این بنیاد در سال‌های اخیر پرداخت و تصریح کرد: جانمایی مکان جدیدی برای انتقال این بنیاد و تامین الزامات و تجهیزات اداری--پژوهشی برای آن از اولویت‌هایی ست که باید در بستر تعامل و همراهی مجموعه ی دست اندرکاران عملیاتی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار