کد خبر: ۸۸۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 05 August 2020
تابناک/حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه ۹۴۶ مداح فعال در گیلان شناسایی شده است گفت: مداحان نقش به‌سزایی در تکریم شعائر الهی داشته باشند.
 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» امروز(چهارشنبه، ۱۵ مرداد) در انتخابات هیئت رییسه کانون مداحان استان گیلان که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد اظهار کرد:  مداحان اهل بیت(ع) نقش تاثیرگذاری در زمینه ترویج فرهنگ دینی در جامعه دارند.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بابیان اینکه شناسایی، ساماندهی و آموزش مداحان می‌تواند در رشد فرهنگی و دینی جامعه موثر باشد گفت:  توجه به این قشر و ترویج فرهنگ اصیل ایران اسلامی بسیاری از آسیب‌ها را در جامعه کم می‌کند.

 

وی ادامه داد: مداحان ستایشگران اولیای الهی هستند و نقش به‌سزایی در تکریم شعائر الهی دارند.

 

 حجت‌الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه ۹۴۶ مداح مستمر در استان گیلان فعال هستند، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام و اسلام از هر توطئه‌ای برای مبارزه با فرهنگ شیعه استفاده می‌کنند، مداحان و شعرای اهل بیت (ع) نقش تاثیرگذاری در زمینه ترویج فرهنگ دینی در جامعه دارند.

 

در پایان این نشست با برگزاری انتخابات، مهدی نظامعلی به عنوان رییس، محمدحسین احمدی به عنوان نائب‌رییس و نادر شریعتی به عنوان دبیر کانون مداحان استان گیلان انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار