کد خبر: ۸۸۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 05 August 2020
 

تابناک/مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: برپایی هرگونه عزاداری در محرم باید با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی،  مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در همایش توجیهی مداحان، مسئولان حسینیه‌ها، تکایا و هیات امنای مساجد، با بیان اینکه براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال تجمعات عزاداران حسینی با رعایت موازین بهداشتی انجام می‌شود گفت: اولویت با عزاداری در فضای باز است و اگر زمینه برای عزاداری در فضای باز فراهم نباشد حسینیه‌ها می‌توانند با یک چهارم ظرفیت فعالیت کنند.

او با بیان اینکه محرم امسال حرکت دسته‌های عزاداری، پهن کردن سفره‌های نذری و راه اندازی ایستگاه صلواتی ممنوع است افزود: همه تکایا و حسینیه‌ها باید با مجوز ستاد محرم اداره کل تبلیغات اسلامی فعالیت کنند و در صورت مشاهده فعالیت حسینیه‌های بدون مجوز، از فعالیتشان جلوگیری خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: برپایی هرگونه عزاداری در محرم باید با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی همچنین به ایام عید غدیر هم اشاره و تصریح کرد: در روایات فراوانی به اطعام نیازمندان در این روز تاکید شده که باید با توجه به شرایط کرونا، با تهیه بسته‌های معیشتی بهداشتی در این زمینه همت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار