کد خبر: ۸۸۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 05 August 2020

سیگنال‌های بورسی امروز رئیس جمهور / اخبار جدید روحانی درباره عرضه اولیه

 

حسن روحانی گفت: از همه وزرا تقاضا می‌کنم عرضه‌های اولیه را انجام دهند و در هفته‌ای که گذشت در یک عرضه ۶۲۰ میلیارد و در یک عرضه ۷۶۳ میلیارد سهام عرضه شده مردم خریدند و باز هم این کار انجام می‌گیرد و انشاءالله شاهد یک تحول و تحرک بسیار خوب در زمینه مسائل اقتصادی خواهیم بود.


 

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس جمهور با بیان اینکه هر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه در کنار هم و با یاری یکدیگر در حال تلاش برای رفع مشکلات کشور هستند، تصریح کرد: ما قادریم تحریم دشمنان را بشکنیم به شرط اینکه اول تحریف واقعیات را بشکنیم چرا که اگر تحریف شکسته نشود، قضاوت های ناصحیح رواج می یابد و با مایوس شدن مردم، شادابی آنان گرفته شود و در نتیجه ما در پیشبرد اهدافمان موفق نمی شویم.

حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت سخنانی درباره بورس و عرضه اولیه مطرح کرد که خلاصه آنها در زیر آمده است:

ـ امروز خیلی راحت وزیر راه ما اعلام می‌کند که من علاوه بر آزادراه هایی که ساختم، تا پایان دولت ۵۱۸ کیلومتر آزادراه را تحویل ملت ایران می‌دهم. امروز در شرایطی هستیم که وزیر راه ما می‌گوید غیر از راه آهن همدان ،ارومیه و کرمانشاه، بستان‌آباد و رشت که همه اینها را این دولت افتتاح کرده، من تا پایان این دولت ۱۴۰۰ کیلومتر دیگر راه‌آهن را افتتاح می‌کنم. پس ما قوی‌تر شده ایم و ضعیف‌تر نشدیم. آمار ما نشان می‌دهد ، پتروشیمی و فولاد، آب، برق، تصفیه‌ خانه‌ها، کشاورزی و بورس ما نشان می‌دهد همه چیز نشان می‌دهد امروز ما قوی‌تر هستیم. آنها فکر می‌کردند که ما الان از بین می‌رویم اما ما از بین نمی‌رویم و ایستادیم و می‌ایستیم.

ـ من از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که با یک بیان روشن و صریحی فرمودند که در برابر تحریم می‌ایستیم در برابر تحریف هم می‌ایستیم، تحریفی که گاهی دردناک‌تر از تحریم است. شما گاهی مشکل را می‌بینید و آن را لمس می‌کنید، مشکل را هم حل می‌کنید البته بخشی از مشکل هم حتما باقی می‌ماند، صددرصد که رفع نمی‌شود آن وقت بعضی‌ها از دور وز وز می‌کنند و می‌آیند و مستقیم می‌نشینند به آن نقطه‌ زخم و درد و می‌‌گویتد چرا این هنوز درست نشده، چرا آنهایی که درست است را نمی‌گویید، ۱۰۰ تا مساله بوده که ۸۰ تای آن در تحریم و مشکلات درست شده چرا آنها را نمی‌گویید که درست شده؟ عیبی ندارد که آن ۲۰ درصدی هم که باقی مانده بگویید آن را هم بیان بفرمایید اما اگر ۸۰ درصد نمی‌گویید و فقط ۲۰ درصد.

ـ می‌خواهم از دوستان بورسی هم تشکر کنم که هم در این هفته، هم هفته‌های گذشته، هم هفته‌های آینده عرضه‌های اولیه‌شان بسیار مهم است که در بورس انجام می‌دهند؛ از همه وزرا تقاضا می‌کنم عرضه های اولیه را انجام دهند و در هفته‌ای که گذشت در یک عرضه ۶۲۰ میلیارد و در یک عرضه ۷۶۳ میلیارد سهام عرضه شده مردم خریدند و باز هم این کار انجام می‌گیرد و انشاءالله شاهد یک تحول و تحرک بسیار خوب در زمینه مسائل اقتصادی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار