کد خبر: ۸۸۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 05 August 2020

 

تابناک/منجیل خبر – مهندس رحمانی از همکاری های بیشتر شركت شهرک های صنعتی با فرماندهی نيروی انتظامی شهرستان رودبار خبر داد

در راستای امنيت سرمايه گذاری، نظم و حفاظت فيزيكی جلوگیری از وقوع تخلف و جرم تفاهم همكاری مشتركی فی مابين شركت شهركهای صنعتی شهرستان رودبار و فرماندهی نيروی انتظامی شهرستان رودبار بحث وبررسی شد.

سرهنگ فیضی، در حاشیه بازدید طی جلسه ای حضوری از نقطه نظرات تعدادی از واحدهای فعال مطلع شدند .

اقای امیر رحمانی مدير شركت شهركهای صنعتی شهرستان رودبار با اشاره به اهداف اين تفاهم همکاری افزود: در زمينه پيشگيری از آسيب های اجتماعی، استقرار نظم و امنيت، رونق توليد و امنيت صنعتی و سرمايه گذاری، اجرای کنترل و حفاظت فيزيكی شهركها و كارخانجات از مهمترین اهداف این بازدید می باشد.

وی گفت: همچنین نظارت و سازماندهی بر نحوه جذب، آموزش و بكارگيری نيروهای نگهبان و استفاده حداكثری از ظرفيتهای موسسات و شرکتهای حفاظتی و مراقبتی زيرمجموعه نيروی انتظامی از دیگر اهداف اين بازدید است.

در ادامه، سرهنگ فیضی ، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار بیان کرد:
فرمانده نيروی انتظامی شهرستان نظارت مستمر بر واحدهای صنعتی و توليدی را از ديگر وظايف دانسته و افزود: در راستای نظارت مستمر کلانتری ۱۴ لوشان از اين واحدهای توليدی و صنعتی صورت خواهد گرفت و جلوگيری از سرقتها و ايجاد محيط امن برای سرمايه گذاران از ديگر وظايف اين فرماندهی مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار