کد خبر: ۸۸۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 05 August 2020

تیم فوتبال آوالان کامیاران برابر شهرداری آستارا حضور نیافت

تابناک/ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال آستارا گفت: تیم فوتبال آوالان کامیاران در سری مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم کشور، به دلیل حاضر نشدن برابر تیم شهرداری آستارا، نتیجه بازی را به رقیب واگذار کرد.

شاهین شربیانی شامگاه سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار به دلیل نبود سیستم روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا، قرار بود ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شود اما به دلیل حاضر نشدن تیم میهمان به علت نامعلوم، لغو و نتیجه سه بر صفر به نفع تیم شهرداری آستارا اعلام شد.

وی اظهار کرد: تیم شهرداری آستارا در این مسابقات ۱۳ برد، چهار باخت و هفت مساوی کسب کرده و با ۴۶  امتیاز در رده سوم گروه خود قرار گرفته است و در ۲۱ مرداد ماه میزبان تیم شهرداری همدان خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری منعقد کرده است و در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار