کد خبر: ۸۸۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 04 August 2020
 
  تابناک / یک عضو شورای اسلامی شهر رشت در بازدید چهار نفره از دفنگاه سراوان و مشاهده تکمیل پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان، ابراز رضایت و خشنودی کرد و فعالیتهای شهردار رشت در این زمینه را ستود.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، محمدحسن عاقل منش در جریان این بازدید گفت: ۱۳ ماه از فعالیت دکتر حاج محمدی به عنوان شهردار رشت می گذرد که حالا شاهد پایان عملیات اجرایی تصفیه خانه سراوان هستیم. توجه به سراوان یکی از خواسته های اصلی همه اعضای شورای شهر بوده و هست.

وی ادامه داد: زباله هایی که در سراوان دفن می شوند شیرابه هایش رودخانه های رشت و تالاب انزلی را در نهایت آلوده می کند که مورد توجه همه دوستداران محیط زیست بوده و خواهد بود.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به داخلی بودن دستگاه هایی که در تصفیه خانه رشت نصب شده اند گفت: این موضوع که از توان داخل برای اجرای پروژه ها استفاده کنیم مورد تاکید مقام معظم رهبری است که جای قدردانی دارد.

وی تاکید کرد: حل مسئله سراوان مورد توجه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان، معاونان وی و حتی دادگستری استان است و ما امیدواریم با تزریق اعتبارات باقی مانده و جذب اعتبارات تخصیص یافته پروژه های مرتبط با مدیریت پسماندها در رشت، به خوبی پیش برود.

 
 
 
 
تعداد بازدید:  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار