مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان وام ودیعه مسکن بر اساس آخرین رقم کد ملی خود می توانند اقدام به تکمیل اطلاعات کنند.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 04 August 2020

تکمیل اطلاعات وام ودیعه مسکن از امروز

به گزارش تابناک سمنان: خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره آخرین جزئیات وام ودیعه مسکن گفت: متقاضیان باید اطلاعات خود را براساس آخرین رقم کد ملی خود در تاریخ های اعلام شده تکمیل کنند.

او توضیح داد: ۱۴ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۴» است، ۱۵ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۲» و «۳» است، ۱۶ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است، ۱۷ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۵»، «۶» و «۷» است، ۱۸ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۰»، «۸»، «۹» است، و در نهایت تا ۲۰ مرداد تمامی متقاضیان جامانده نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

تاریخ  متقاضیان وام ودیعه مسکن 
۱۴ مرداد آخرین رقم سمت راست کد ملی «۴»
۱۵ مرداد آخرین رقم سمت راست کد ملی«۲» و «۳»
۱۶ مرداد آخرین رقم سمت راست کد ملی «۱»
۱۷ مرداد آخرین رقم سمت راست کد ملی «۵» یا «۶» یا «۷»
۱۸ مرداد آخرین رقم سمت راست کد ملی «۰» یا «۸» یا«۹»
۱۹ و ۲۰ مرداد کلیه متقاضیان جامانده

او اضافه کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت این تسهیلات پیامک ارسال کرده اند و متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید مدارک خود را به سامانه tem.mrud.ir ارسال کنند.

 

محبت خواه تصریح کرد: تسهیلات ودیعه مسکن برای استان تهران ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۳ درصد است که اقساط ماهانه متقاضیان برای این تسهیلات ۵۴۰ هزار تومان است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: متقاضیان در کلان شهرها مبلغ ۳۰ میلیون تومان با اقساط ماهیانه ۳۲۰ هزار تومان و متقاضیان در شهرهای کوچک هم مبلغ ۱۵ میلیون تومان با اقساط ۱۵۰ هزار می توانند تسهیلات دریافت کنند.

محبت خواه تاکید کرد: منابع مالی این تسهیلات بیست هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده و بر این اساس یک میلیون نفر مشمول دریافت این تسهیلات هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران یاد آور شد: خانواده های بالای پنج نفر، سرپرست خانوارها، تازه زوج های جوان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت دریافت این تسهیلات هستند.

محبت خواه با بیان اینکه پرداخت تسهیلات می‌تواند بازار را به سمت آرامش هدایت کند، گفت: بار روانی و اثر مثبتی با اعلام پرداخت این تسهیلات به بخش مسکن وارد شده است.

او با بیان اینکه سامانه به صورت کامل تمامی مدارک و مشخصات متقاضیان را بررسی می کند، گفت: متقاضیانی که کد رهگیری جعلی و یا اجاره نامه معتبر نداشته باشند، مشمول دریافت این تسهیلات نخواهند شد.

متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

گروه های مشمول دریافت تسهیلات موضوع این مصوبه، به شرح زیر تعیین می شود؛

  • کارگران و حقوق بگیران ثابت، (با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های ۵ نفره و بیشتر)
  • مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و زنان سرپرست خانوار

گفتنی است، هم اکنون این تسهیلات برای واحدهای تا ۷۵ متر در تهران و ۹۰ متر برای شهرستان ها است و متقاضیان باید حتما کد رهگیری دریافت کنند.

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار