کد خبر: ۸۸۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 04 August 2020

 

تابناک/سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز این کمیسیون جهت پاسخگویی به سوالات ۶ تن از نمایندگان در حوزه‌های مختلف خبر داد.

سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ابتدا جلسه یک ساعته هیأت رئیسه کمیسیون برگزار شد و در خصوص اولویت‌های کمیسیون عمران بحث و بررسی صورت گرفت. مسئله مسکن و تأمین قیر از جمله مسائلی است که در اولویت کمیسیون خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: توجه به حوزه حمل و نقل و تشکیل کمیته‌هایی برای بهره‌گیری از فناوری‌های روز و بهره‌برداری از زیرساخت‌های موجود در این حوزه از دیگر مسائلی است که در اولویت کمیسیون قرار دارد. بحث مدیریت شهری و بازآفرینی شهری از دیگر مسائلی است که کمیسیون عمران آن را دنبال خواهد کرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم تصریح کرد: در ادامه طرح دو فوریتی جهش تولید و ساماندهی بازار مسکن در کمیسیون بررسی شد. تاکنون ۱۸ جلسه حول این طرح در کمیسیون عمران برگزار شده است و از زوایای مختلفی این طرح مورد بررسی قرار گرفته است. ان شاءالله در جلسه فردا یا یکشنبه آینده مجلس دو فوریت این طرح در صحن مجلس بررسی می‌شود.

حسینی در پایان تأکید کرد: در ادامه وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سوالات ۶ تن از نمایندگان در حوزه‌های مختلف در جلسه کمیسیون حاضر شدند. محورهای سوالات نمایندگان در حوزه راه‌های روستایی و شهری، احداث بزرگراه‌ها و مسائل ریلی و بازآفرینی شهری بود که در حوزه ملی و منطقه‌ای مطرح شد. وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان نیز به سوالات پاسخ داده و تمامی سوال‌کنندگان از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار