کد خبر: ۸۸۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 04 August 2020

پایگاه ‌های مقاومت یزد توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی را آغاز کردند

تابناک/جانشین سپاه الغدیر یزد گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ( عید قربان تا عید غدیرخم ) توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان آغاز شد.

سرهنگ حسین زارع کمالی روز سه‌شنبه در گفت  و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع بسته‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به آسیب‌دیدگان کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: توزیع غذای گرم، لوازم‌التحریر و جهیزیه جزو اجرای رزمایش کمک مومنانه است که با همکاری خیران و همراهی مردم نوعدوست تا عیدغدیرخم ادامه دارد.

جانشین سپاه الغدیر یزد همچنین از برگزاری پویش هر پایگاه مقاومت بسیج یک قربانی و توزیع گوشت گرم بین محرومان خبر داد که باید خیران همراهی لازم را داشته باشند.

به گفته زارع کمالی، در ماه محرم و صفر نیز این رزمایش با پیگیری پایگاه‌های مقاومت و همکاری خیران در یزد و شهرستان‌ها برای کمک به نیازمندان برگزار می‌شود.

وی گفت: مردم خیر برای کمک در رزمایش به پایگاه‌های مقاومت فعال در مساجد و حسینیه‌ها و همچنین نواحی بسیج مراجعه کنند.

وی از مردم خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۴۱۰۳۷۱۵۵۴۵۴۵۱ و یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۶۷۲۵ به نام مجمع خیران جهاد بسیجی واریز کنند.

استان یزد  یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد .

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۱۲ هزار و ۳۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا به ۱۷ هزار و ۴۰۵ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری دیروز( دوشنبه ) بیان کرد: از ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر  ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند. 

وی ادامه داد:  تاکنون ۲۷۰ هزار و ۲۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین چهار هزار و ۱۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

معاون وزیر بهداشت افزود: تاکنون ۲ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۶۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین شرایط در استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار