کد خبر: ۸۸۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 03 August 2020
تابناک/مهدوی از اجرای رزمایش کمک مومنانه با عنوان « نهضت تعاون و احسان» به مناسبت دهه امامت و ولایت در بندر آستارا خبر داد.
 

 

«جمشید مهدوی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر تداوم طرح مواسات و همدلی در قالب «نهضت تعاون و احسان» تاکید کردند که شورای خیریه امامزادگان آستارا و مرکز افق نیکوکاری سلام نیز به این امر مهم توجه و برنامه ریزی لازم را انجام داده اند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه در قالب اجرای این رزمایش ۱۱۰ بسته غذایی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا ویروس توزیع می شود، افزود: شهروندان و خیرین آستارایی جهت مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند کمک های نقدی شان را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۴۲۲ به نام افق نیکوکاری سلام نزد بانک ملی واریز کنند.

 

وی تصریح کرد: خیرین و شهروندان آستارایی همچنین به منظور مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند کمک های غیرنقدی خود را به دفتر مرکزی مرکز افق نیکوکاری سلام واقع در محوطه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) تحویل دهند.

 

مهدوی با اشاره به اینکه مردم متدین و نیکوکار آستارا همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوعان زبانزد خاص و عام بوده و پیشگام هستند و امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا به کمک نیازمندان شتافتند،خاطرنشان کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با عنوان«نهضت تعاون و احسان» مردم آستارا باردیگر نوعدوستی خود را نشان داده و به یاری نیازمندان می شتابند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا به توزیع ۱۱۰ بسته گوشت قربانی به همت مرکز افق نیکوکاری سلام در عید سعید قربان بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی گوشت های قربانی توزیع شده، ۷۷ میلیون ریال بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار