کد خبر: ۸۸۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 03 August 2020

 

تابناک/جواد معیتی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری در سال‌ های گذشته با بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه در این پارک اقدامات عمرانی بسیار خوبی انجام داده و پارک دارای امکانات آب، برق و گاز، آلاچیق‌، محل بازی کودکان، کافی شاپ، ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی، آبخوری، نمازخانه و سکوهای بتنی است.

وی اظهار کرد: فضای پارک برای راه اندازی پیست دوچرخه سواری، موتور سواری، اسب سواری، سایت تیراندازی به اهداف پروازی، رستوران، کلبه ‌های چوبی، باغ پرندگان و برگزاری تورهای جنگل نوردی بسیار مناسب است.

وی بیان کرد: پارک جنگلی بی بی یانلو در مسیر ورود و خروج مسافران و گردشگران آستارا و در میان مناطق جنگلی و کوهستانی زیبا واقع شده و برای توسعه و سرمایه گذاری مناسب است و سرمایه گذاران به قابلیت های آن توجه داشته باشند.

شهردار آستارا گفت: طرح های قابل اجرا در این پارک با ارزیابی های زیست محیطی در قالب کتابچه ای آماده شده است و با برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی می توان پارک را بیش از پیش به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کرد.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و پارک جنگلی بی بی یانلو با یک هزار و ۵۱۲ هکتار وسعت، از جاذبه های گردشگری این شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار