کد خبر: ۸۸۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 03 August 2020
 
تابناک/گروه تروریستی تندر تاکنون اقدامات بسیاری را علیه کشورمان انجام داده است. اعضای این گروه تروریستی در یک مورد از اقدامات تروریستی ناموفق خود در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۸۷ در حالیکه مشغول ساخت بمب در هتل جهان تهران بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
اقدامات شاخص تروریستی گروه تندر
 
گروه سیاسی تیتریک، این گروه تروریستی تاکنون اقدامات بسیاری را علیه کشورمان انجام داده است. اعضای این گروه تروریستی در یک مورد از اقدامات تروریستی ناموفق خود در ۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۸۷ در حالیکه مشغول ساخت بمب در هتل جهان تهران بودند، شناسایی و دستگیر شدند. البته این گروه تروریستی نخستین اقدام موفق خود را با بمب گذاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز در ۲۴ فروردین انجام داد که در این حادثه متاسفانه ۱۴ نفر شهید و ۲۰۰ نفر نیز مجروح شدند.
 
این گروه بیکار ننشست و ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ با هدف اقدام تخریبی در حرم امام خمینی (ره) در هنگام برگزاری مراسم عمومی دست به اقدام تروریستی زد که ناکام ماند. البته اقداماتی همچون عملیات تروریستی در مقابل کنسولگری روسیه در رشت، تلاش جهت انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه، انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند، تلاش ناکام برای منفجر کردن سد سیوند شیراز و همچنین تلاش ناکام برای انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران از جمله عملیات‌های این گروه بودند.
 
گروه تروریستی تندر از تاسیس تاکنون
 
تروریست‌های اجاره‌ای در چنگال اطلاعاتی ایران
همانطور که در ابتدای این گزارش نیز اشاره شد، گروه‌های تروریست و معاند انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مشغول به توطئه علیه انقلاب و کشورمان هستند و این هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است که همواره باعث ناکامی این تروریست‌های اجاره‌ای در ارتکاب جرم‌های گوناگون  ضد ملت ایران هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار