کد خبر: ۸۸۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 02 August 2020

 

بازداشت سرکرده گروهک تروریستی «تندر» عصبانیت آمریکا را برانگیخت

تابناک/سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‎ای، عصبانیت واشنگتن را از بازداشت سرکرده گروهک تروریستی موسوم به تندر ابراز داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای به بازداشت «جمشید شارمهد»، سرکرده گروهک تروریستی «تندر» واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، این بیانیه می‎گوید «از اطلاعات مربوط به بازداشت جمشید شارمهد مطلعیم.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی عصبی مدعی شده «ایران سابقه طولانی در بازداشت شهروندان ایرانی و خارجی را دارد.»

این مقام وزارت خارجه آمریکا می‎افزاید که واشنگتن از ایران می‌خواهد که کاملا شفاف عمل کند و به گفته وی به معیار‌های حقوقی بین المللی پایبند باشد.

«جمشید شارمهد»، سرکرده گروهک تروریستی و خرابکار موسوم به «تندر» که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

«سید محمود علوی»، وزیر اطلاعات کشورمان، درباره دستگیری «جمشید شارمهد»، سرکرده گروه تروریستی «تندر» به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) یادآور شد «این اولین عملیات پیچیده وزارت اطلاعات در ضربه به معاندین نیست قبلا از این اقدامات زیاد داشته که قابل ذکر نیست.»

«سید عباس موسوی»، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز روز شنبه ضمن قدردانی از اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری سرکرده یک گروهک تروریستی و خرابکار گفت «رژیم آمریکا در حالی خود را در کنار مردم ایران معرفی می‌کند که تروریست‌های شناسنامه دار و کسانی که مسئولیت چندین عملیات تروریستی داخل ایران را بر عهده گرفته و دستشان به خون مردم و شهروندان بی گناه ایرانی آلوده است را در خاک خود جای داده و از آنها در ابعاد و اشکال مختلف حمایت و پشتیبانی می‌کند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار