کد خبر: ۸۸۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 02 August 2020

 

تابناک/به گزارش رشت۲۰ و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای اسلامی شهر رشت در سال چهارم دوره پنجم شورا، پس از انتخاب به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: خداوند را شاکرم که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در موقعیت‌های مختلف شغلی چه فرهنگی، چه آموزشی، سیاسی و اجرایی همواره توفیق خدمتگزاری به مردم و نظام را داشته‌ام.
 
وی با بیان اینکه توفیق حاصل‌شده است تا در برگ‌های آخر دوران مدیریتی و زندگی بتوانم تجربه‌ای که از سفره انقلاب حاصل‌شده است را در طبق اخلاص قرار دهم، ادامه داد: همواره شاکر دولت‌مردان و مردم همیشه در صحنه که به بنده برای سمت‌های مختلف اعتماد کرده‌اند، بوده‌ام. می‌بایست تقدیر و تشکر از تک‌تک عزیزان شورا داشته باشم که به بنده اعتماد کردید تا در سال پایانی شورای پنجم این مسئولیت را بر عهده داشته باشم.
 
ریاست شورای شهر رشت، اذعان داشت: در محضر همه عزیزان توکل بر خدا، توسل به ائمه و تکیه‌بر شما عزیزان، مقامات قضایی، اجرایی، نظارتی و امنیتی می‌کنم تا بتوانیم در این یک سال باقی‌مانده آنچه در توان داشته باشیم برای توسعه و رشد شهرمان ارائه دهیم تا یک رشت بهتر و در آینده یک رشت برتر را ببینیم. این موضوع صورت نخواهد گرفت مگر بر وحدت و یکرنگی، امیدوارم بتوانیم در توسعه شهر رشت کوشا بوده و موفق باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار