کد خبر: ۸۸۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 01 August 2020
 
تابناک/مادر شهیدان «مرتضی و محسن جعفری‌مجد» از استان قم بعد از ۳۴ سال صبر بر غم فراق فرزندان شهیدش، روز گذشته بر اثر کهولت سن، جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.
 
​مادر شهیدان «جعفری‌مجد» آسمانی شد
 
 
به گزارش «ایثار»، بانو «سوسنبر خانم قادری‌لاهیجان» مادر شهیدان «مرتضی و محسن جعفری‌مجد» روز گذشته بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.
این مادر هر دو فرزندش را در یک سال و در فاصله هفت روز تقدیم راه اسلام کرد و بر غم فراق عزیزانش ۳۴ سال صبر کرد و سرانجام صبح روز گذشته جمعه ۱۰ مردادماه، به ارواح مطهر فرزندان شهیدش پیوست.
شهید «مرتضی جعفری‌مجد» متولد شهریور سال ۱۳۵۰ و پنج سال از محسن کوچکتر بود. وی در آذر ماه سال ۱۳۶۵ در سن ۱۵ سالگی به‌عنوان بسیجی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در عملیات کربلای ۵  به همراه برادر حضور یافت و ۲۰ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ بر اثر اصابت ترکش به سر در همین عملیات در منطقه شلمچه به شهادت رسید.
شهید «محسن جعفری‌مجد» متولد آبان سال ۱۳۴۵ بود. این بسیجی غیور نیز هفت روز بعد از مرتضی، بر اثر اصابت ترکش به سر و دست و شکم در ۲۷ دیماه ۱۳۶۵ در همان عملیات کربلای ۵ به مقام شهادت نایل آمد.
پیکر مطهر این مادر ایثارگر امروز شنبه ۱۱ مردادماه، از مقابل گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و در جوار فرزندان شهیدش آرام خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار