کد خبر: ۸۸۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 01 August 2020

 

تابناک/گیلان فرماندار رشت با تاکید بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌ها جهت فعال سازی ستاد عتبات عالیات، گفت: فرهنگ عاشورایی با فرهنگ همه ایرانیان عجین شده است.

علی فتح‌اللهی امروز در نشست با رئیس و مسئول نمایندگی ولی فقیه ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی با فرهنگ همه ایرانیان عجین شده است، اظهار کرد: افتخار این را داریم که با این فرهنگ رشد پیدا کرده‌ایم و همه ایرانیان از کودکی به خاندان عصمت و طهارت به ویژه حضرت اباعبدالله(ع) ارادت ویژه دارند.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌ها جهت فعال سازی ستاد عتبات عالیات، افزود: نیاز است با برنامه ریزی مناسب ضمن استفاده از ظرفیت ادارات، به خوبی از ظرفیت هیئت امنای مساجد، محبان اهل بیت و افراد خیر پیشتاز استفاده شود.

حجت‌الاسلام محمد لاکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه مردم گیلان همواره عاشق خاندان عصمت و طهارت و ولایت بوده‌اند، گفت: مردم این دیار همانگونه که سال‌های سال میزبان خوبی برای بقاع متبرکه و حرم امامزادگان بوده‌اند، مطمئنا در بازسازی عتبات نیز پیشگام و پیشتاز خواهند بود.

وی تصریح کرد: یقین داریم در صورتی که اطلاع رسانی مناسب در خصوص اقدامات و فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات و عالیات انجام شود، نذورات و کمک مردمی در جهت بازسازی عتبات افزایش خواهد داشت.

حجت‌الاسلام لاکانی با اشاره به همکاری بسیار خوب مهندس فتح‌اللهی در شهرستان‌های تالش و صومعه سرا، گفت: با توجه به سوابق ارزنده فرماندار رشت، انتظار می‌رود عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان رشت به عنوان پیشانی ستاد بازسازی عتبات گیلان، برجسته‌تر و فعال‌تر از همیشه دنبال شود.

مجید دوهندو، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان نیز با اشاره به سابقه درخشان مردم گیلان در جمع آوری کمک‌ها و اعزام محموله‌های پشتیبانی به جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس با محوریت مرحوم آیت‌الله احسانبخش، گفت: بر همین اساس در زمینه بازسازی عتبات نیز انتظارها از استان گیلان، همواره بالا بوده است.

دوهندو با تاکید بر لزوم تقویت اطلاع رسانی فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات، تصریح کرد: استفاده صحیح از فضای مجازی و تبلیغات محیطی در جهت انعکاس عملکرد ستاد بازسازی می‌تواند در این زمینه بسیار کارگشا باشد.

وی با اشاره به نقش فرمانداری در سازماندهی کمک‌ها و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های شهرستان در این زمینه، افزود: فقدان وجود مکان اداری مناسب جهت ستاد بازسازی عتبات شهرستان رشت از جمله دغدغه‌هایی است که انتظار می‌رود با همکاری فرمانداری، این دغدغه هر چه سریع‌تر مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار