کد خبر: ۸۸۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 01 August 2020
 
  تابناک / با توجه به اهمیت موضوع شفاف سازی در دستگاه ها و نهادهای اداری و خدمت رسان، به ویژه شهرداری ها و همچنین به منظور ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان محترم، در راستای اطلاع رسانی بهنگام و جامع از وضعیت پرونده ها در مراحل کاری شهرداری رشت، سامانه پیامکی اطلاع رسانی خدمات شهرسازی به قابلیت های سیستم یکپارچه ی شهرسازی شهرداری رشت، افزوده می شود.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری به نقل از  امور ارتباطات سازمان فاوا، هانی عسکری، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ضمن اعلام این خبر بیان داشت؛ از جمله مزایای سامانه ارسال پیامک به ارباب رجوع، اطلاع یابی از زمان بازدید کارشناسی، وضعیت پرونده ها در مراحل کاری، ارسال پرونده به کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ۷۷، صدور رأی، صدور فیش درآمدی با شناسه قبض و پرداخت، اعلام نقص پرونده و ... می باشد که در نهایت منجر به تسریع فرآیندها، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری شهروندان می گردد.

وی بهره گیری از تمامی ابزارها و امکانات مبتنی بر فناوری اطلاعات، به منظور افزایش رفاه شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم اداری، از اهداف راه اندازی این سامانه دانست و خاطرنشان کرد؛ سامانه ی مذکور در مناطق پنج گانه و دبیرخانه کمیسیون های ماده صد و ماده ی ۷۷ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

  ۴۱
  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار