کد خبر: ۸۸۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 01 August 2020

 

تابناک/احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، ادامه فعالیت‌های گروه‌های جهادی و استمرار اجرای پروژه‌های مسکن محرومان در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: پروژه‌های مسکن محرومان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تلاش گروه‌های جهادی به پیشرفت فیزیکی 65 تا 70 درصدی رسیده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملیات اجرای پروژه‌های عمرانی توسط گروه‌های جهادی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است عنوان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا فرآیند ساخت پروژه‌های مسکن محرومان و سایر طرح‌های عمرانی در گیلان چند ماهی به تعویق افتاد.

ابراهیمی تکلیف بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان برای ساخت 741 واحد مسکن محرومان را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه تاکنون 350 واحد از این خانه‌ها به صاحبانشان تحویل داده شده است گفت: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تمام محدودیت‌هایی که وجود دارد تلاش گسترده‌ای را برای اتمام منازل باقیمانده انجام می‌دهد. 

وی محدودیت‌های مالی و اعتباری، تورم و نوسانات قیمت مصالح ساختمانی را از جمله مشکلاتی که در مسیر ساخت پروژه‌های مسکن محرومان وجود دارد خواند و ابراز داشت: با همت بسیج سازندگی سپاه، همکاری مردم، گروه‌های جهادی و خیران استان گیلان موفقیت‌های بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ساخت 100 واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان گمیشان استان گلستان را از دیگر طرح‌های در دست انجام اعلام کرد و بیان داشت: اگر کارها با همین روند ادامه پیدا کنند امیدواریم تا قبل از پایان همین ماه عملیات ساخت این خانه‌ها نیز به اتمام برسد. 

ابراهیمی با تأکید بر اینکه برخی از واحدها نیز توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تحویل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان گلستان شده است خاطرنشان کرد: تمام سعی ما در مجموعه سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان این است که پروژه‌های ساخت و تعمیر منازل سیل‌زدگان شهرستان گمیشان را در اسرع وقت آماده کنیم.

وی اجرای برنامه‌های جهادی در استان گیلان به ویژه نقاط محروم آن را اثر بخش خواند و ابراز داشت: بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان همواره روند اجرای فعالیت‌های جهادی و ساخت مسکن محرومان را با جدیت و شتاب بسیار بیشتری ادامه خواهد داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محرومیت از تمام نقاط استان گیلان برچیده شود.

ابراهیمی استقرار گروه‌های جهادی سپاه استان گیلان در مناطق مختلف استان به‌صورت محله محور و یا پایگاه محور نیز را مورد اشاره قرار داد و گفت: قرار است هر کدام از گروه‌های جهادی در حوزه استحفاظی که برای آنان مشخص شده در عرض 3 تا 5 سال نسبت به شناخت مشکلات مردم و سپس برطرف کردن معضلات آنان اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار