کد خبر: ۸۸۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 31 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی چهارشنبه در جلسه شورای اداری بخش سنگر با بیان اینکه باید از فرصت مغتنم خدمت گذاری به مردم نهایت استفاده را ببریم، اظهار کرد: همه در برابر مردم مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل استفاده از گروه‌های جهادی و قانونمند، گفت: دستگاه‌ها در چارچوب‌های اعلام شده موظف هستند به مردم خدمت کرده و تحقق مطالبات آنها را در اولویت قرار دهند.

فتح الهی با بیان اینکه در بخش سنگر شش پل توسط راه شهرسازی در حال پیگیری است که باید نسبت به کد دار کردن آنها اقدام کنیم، تأکید کرد: اجرای پروژه کمربندی شهر سنگر نیز ضروری است که نیازمند برگزاری یک نشست تخصصی در راستای رفع اشکال آن است.

فرماندار رشت با اشاره به گلایه و عدم رضایت مردم روستاها و بخش‌های شهرستان نسبت به نداشتن آب شرب بهداشتی و ضعف برق، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان ٣٠٠ کیلومتر کابل خود نگهدار وارد شهرستان شده و برای بخش سنگر نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اثرات داشتن سد سنگر باید برای مردم قابل لمس باشد، گفت: از برکات این اتفاق اولین کسانی که از این بهره مند می‌شوند مردم سنگر هستند.

فتح اللهی به موضوع سوخت ادوات کشاورزی نیز اشاره و تصریح کرد: متقاضیان باید از طریق سامانه ثبت نام کنند و در این زمینه نیز مراکز ترویج و دهیاران باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار