کد خبر: ۸۸۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 30 July 2020
 
عبدالله پاکاری در شورای هماهنگی معتمدین معین استان با اشاره به رویکرد مدیریت جدید بنیاد شهید مبنی بر جلب مشارکت ایثارگران و بهره گیری حداکثری از ظرفیت تشکل های ایثارگری، افزود: تشکل های ایثارگری اتاق فکر بنیاد شهید هستند و به این مجموعه برای پیشبرد ماموریت های سازمانی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کنند.
 
تشکل های ایثارگری اتاق فکر بنیاد شهید هستند
 
 
به گزارش ایثار گیلان ، عبدالله پاکاری در شورای هماهنگی معتمدین معین استان ، با بیان اینکه امروز وظیفه آحاد جامعه زنده نگه داشتن راه و روش و منش شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بایستی به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت جدید بنیاد شهید مبنی بر جلب مشارکت ایثارگران و بهره گیری حداکثری از ظرفیت تشکل های ایثارگری، افزود: تشکل های ایثارگری اتاق فکر بنیاد شهید هستند و به این مجموعه برای پیشبرد ماموریت های سازمانی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه تشکل های ایثارگری ظرفیت های بالقوه ایثارگران را به بالفعل تبدیل می کند، گفت: ایثارگران می توانند نقش اساسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند، زیرا از مصادیق عینی و عملی ایثار و شهادت محسوب می شوند.

پاکاری، معتمدین معین را بازوی توانمند بنیاد شهید در پیگیری امور خانواده های شهدا دانست و تصریح کرد: تشکل ایثارگری معتمدین معین ظرفیت مناسبی برای پیگیری و رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری است، زیرا اعضای این تشکل به معنای واقعی کلمه هم معتمد و معین بنیاد و هم از جنس خانواده شاهد و ایثارگر هستند.

وی با اشاره به نقش هدایتگری و راهبردی شورای معتمدین معین در حل مشکلات جامعه ایثارگری در حوزه های حمایتی و خدمات رسانی و درمانی، خاطرنشان کرد: ظرفیت تشکل های ایثارگری به ویژه معتمدین معین باید در جامعه هدف بنیاد اطلاع رسانی شود.

این مقام مسئول، همچنین به ظرفیت ایثارگران در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، اجرایی، کارآفرینی، ورزشی و... اشاره کرد و یادآور شد: امروز ایثارگران ما منشاء اثر و خدمت برای کشور و نظام هستند و باید از این ظرفیت در جهت رسیدگی به مسائل نه تنها مربوط به جامعه شاهد و ایثارگر، بلکه کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار