شهردار کومله در جمع اعضای شورا؛
تابناک / شهردار کومله با اشاره به مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: همه ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم از نظام روی گردان نشوند.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 27 July 2020

تابناک / شهردار کومله با اشاره به مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: همه ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم از نظام روی گردان نشوند.

 

منوچهر مهدی پور شهردار کومله در جمع اعضای شورا که در نمازخانه شهید رزاقی برگزار شد، اظهار کرد: این نمازخانه مکان مقدسی است و اعضای شورا تصمیم گرفتند که در جلسه در چنین مکانی برگزار شود و حضور در این جلسه باعث افتخار من است.

وی با بیان اینکه امیدوارم با همراهی اعضای شورا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم، افزود: بدون نام شهدا کارها پیش نمی رود و خونهایی ریخته شده تا ما بتوانیم در این جایگاه قرار بگیریم و به مردم خدمت کنیم که توفیق خدمت به مردم نیز نصیب هرکسی نخواهد شد.

مهدی پور با بیان اینکه امیدوارم لایق این باشم که در راستای اهداف شهدا گام بردارم، اظهار کرد: یکی از اهداف شهدا ایجاد رضایت مردم، امام، مقام معظم رهبری بوده است.

شهردار کومله با اشاره به مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: همه ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم از نظام روی گردان نشوند و همواره نیز شعار من این بوده که عملکرد قضاوت را آسان خواهد کرد.

وی در پایان گفت: کومله باتوجه به پیشینه قوی آن شایسته بهترین ها است و راه زیادی در پیش داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار