تابناک / شرکت دخانیات ایران نسبت به دعوت از تعدادی از بازنشستگان بصورت کوتاه مدت با عنوان استادکار و تنها جهت انتقال تجارب و دانش فنی به پرسنل در حال جذب اقدام نموده است.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 27 July 2020
 

 

تابناک / شرکت دخانیات ایران نسبت به دعوت از تعدادی از بازنشستگان بصورت کوتاه مدت با عنوان استادکار و تنها جهت انتقال تجارب و دانش فنی به پرسنل در حال جذب اقدام نموده است.

 

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات مرکز گیلان، مجتمع دخانیات گیلان و مجموعه شرکت دخانیات هیچ گونه برنامه ای جهت جذب نیروی های بازنشسته ندارد و در سیاستها و برنامه های کلان خود نیز نداشته است.

این شرکت علارغم کلیه مشکلات در فرایند تامین مواد اولیه و تولید محصولات بواسطه تحریم های ظالمانه، محدودیت های تخصیص ارز، ترخیص مواد از گمرکات و مباحث مربوط به شیوع ویروس منحوس کرونا، مصمم است با حمایت نهاد های بالا دستی نسبت به جهش تولید اقدام نموده و در این راستا با جذب نیروهای بومی جوان بعد از طی نمودن مراحل قانونی گام بلندی در مسیر اشتغال زایی در استان برداشته شود.

بدین منظور در سالی که با نام جهش تولید نامگذاری شده است و‌ در راستای حمایت از کار و اشتغال کارگر ایرانی با حمایت و مجوز دکتر مسرور مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد نسب به جذب نیرو برای تقویت بخش های تولیدی و فروش اقدام خواهد شد.

گفتنی است مجتمع دخانیات گیلان باتوجه به بازنشستگی بیش از ۸۰۰ نفر از پرسنل در عرض ۶ سال اخیر و عدم جذب بموقع نیروی کار جایگزین در سنوات و ادوار گذشته با هماهنگی استاندار محترم و مدیر کل محترم سازمان تامین اجتماعی استان گیلان و ستاد مرکزی شرکت دخانیات ایران نسبت به دعوت از تعدادی از بازنشستگان بصورت کوتاه مدت با عنوان استادکار و تنها جهت انتقال تجارب و دانش فنی به پرسنل در حال جذب اقدام نموده است.

این خبر در واکنش به تجمع جمعی از کارگران بازنشسته شرکت دخانیات در اعتراض به استخدام دوباره ۴۰بازنشسته صورت گرفته بود که امروز تکذیب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار