احمد سعادتمند درباره اینکه حال این روزهای استقلال خوب نیست، اظهار داشت: حال باشگاه استقلال به عنوان پرافتخارترین تیم قاره کهن آسیا باید همیشه خوب بوده و جایگاهش شایسته باشد. اتفاقات خوبی در راه است، البته درگیر مشکلات گذشته باشگاه هستیم که با تیم مدیریتی قوی حل خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 26 July 2020

وی درباره درخواست هواداران استقلال برای بازگشت استراماچونی به استقلال گفت: بارها گفته‌ام که در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال است و ما تا پایان لیگ بازی‌های حساسی داریم. هم من و هم هیئت مدیره از ایشان حمایت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم با همین کادر فنی سهمیه آسیا را کسب کنیم و در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم. از طرفی، قرار است ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از بیست‌و چهارم شهریور ماه به صورت متمرکز در قطر برگزار شود و تلاش‌مان این است که در روند موفقیت قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال که میهمان شبکه خبر بود، بار دیگر با این سوال روبرو شد که آیا قصد بازگشت استراماچونی را دارند یا نه، خاطرنشان کرد: الان حرفه‌ای نیست صحبت کنیم. کادر فنی ما تلاش می‌کند. فردا بازی عقب افتاده داریم که اگر ببریم به رتبه دوم جدول نزدیک می‌شویم و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

سعادتمند در خصوص عدم ثبات مدیریتی در باشگاه استقلال یادآور شد: برای تعیین هر هدفی مدیریت نیازمند وقت برای اجرای برنامه‌هایش است. من هم موافق تغییر مدیران نیستم. مدیران گذشته استقلال نیز زحمت کشیده‌اند و احساس می‌کنم مدیریت در استقلال باید تداوم داشته باشد. تغییرات در استقلال مقداری به اهداف باشگاه لطمه زده است.

وی در رابطه با بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال گفت: مهمترین حکمی که از فیفا دریافت کرده‌ایم برای بویان نایدونف است. متاسفانه بازیکن باکیفیتی نبوده و شنیدم آسیب دیده بوده است. با وجود تفاوت نرخ ارز نسبت به دو سه سال گذشته، این نوید را به هواداران استقلال بدهم که با وجود عدم میل باطنی برای هزینه پول بیت المال، بیش از ۹۰ درصد پول بویان یعنی ۳۲۸ هزار دلار تامین شده و تا پایان هفته پرداخت می‌شود.

مدیر عامل استقلال تصریح کرد: مبلغ سنگین ۶۰۰ هزار دلاری برای شفر داریم که برای پرداخت آن ۲۲ یا ۲۳ روز بیشتر وقت نداریم. با شفر مذاکره کرده‌ایم و از او خواسته‌ایم به ایران بیاید یا در دوحه نشست داشته باشیم تا بتوانیم با او توافق کرده و قسمت اعظمی از مطالباتش را پرداخت کنیم.

سعادتمند درباره تعداد کرونایی‌های استقلال گفت: ۱۵ نفر از تیم کرونا گرفته بودند که خدا را شکر الان بازیکن کرونایی نداریم.

وی در پایان گفت: این نوید را به هواداران استقلال بدهم که روزهای خوبی برای استقلال در راه است و نگران نباشند و می‌خواهیم شادی را به خانواده‌های استقلال بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار