کد خبر: ۸۸۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 26 July 2020

پویش جهادی جایگزینی سیم‌های مسی فرسوده با کابل‌های خودنگهدار با حضور جمعی از مسوولین در منطقه حمیدیان رشت آغاز شد.

تابناک/شنبه ۴ مرداد ماه سالجاری پویش جهادی جایگزینی سیم‌های مسی فرسوده با کابل‌های خودنگهدار با حضور جبار کوچکی‌نژاد، محمدرضا احمدی و سیدعلی آقازاده نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، علی فتح‌اللهی فرماندار این شهرستان و محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در منطقه حمیدیان رشت آغاز شد.

نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان ضمن رضایت از اجرای این پویش اظهار امیدواری کردند که با تامین اعتبار برای تمامی شبکه‌های فرسوده رشت این طرح اجرایی شود.

درحاشیه اجرای این طرح محمد اسماعیل هنرمند ضمن اشاره به آسیب شدید شبکه‌های برق استان بر اثر بارش برف سنگین در سال ۹۸ اظهار داشت: در راستای اجرای این پویش مقرر شد امروز ۴ مرداد ۹۹ در منطقه کم‌برخوردار حمیدیان ۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شود، زیرا کابل‌های خودنگهدار پایداری بسیار زیادی دارد و علاوه بر مقاومت بالا در برابر بحران های طبیعی، مشکل ضعف برق را نیز در تابستان برطرف می کند و درنهایت رضایت مردم این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

هنرمند خاطرنشان کرد: مرحله اول این پویش در منطقه حمیدیان با حضور ۳۰ اکیپ اجرایی تماما از کارکنان امورهای اجرایی رشت و سایر شهرستان های استان در قالب ۳۶۰ نفرساعت کار اجرایی طی یک نیمروز کاری به اجراء درآمد.

وی افزود: طی هماهنگی بعمل آمده با استانداری گیلان و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مقرر شده است در ادامه اجرای پویش و با ورود ۳۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار، تمامی نقاط آسیب دیده شبکه های برق شهرستان رشت کاملا بازسازی و اصلاح شود.

این مسئول گفت: با تحقق وعده‌ها در خصوص تامین اعتبار برای خرید و احداث ۳۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار مطرح شده، بخش بسیار زیادی از مشکلات شبکه‌های برق فشار ضعیف شهرستان رشت مرتفع خواهد شد و نتایج آن در فصول گرم و سرد سال برای تمامی شهروندان ملموس و قابل مشاهده خواهد بود.

شایان ذکر است مرحله اول این پویش در منطقه حمیدیان با هماهنگی سیروس هدایتی‌نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت و همکاری داود جهانبین مدیر امور توزیع برق ۴ رشت اجرایی شد.

پویش جایگزینی سیم‌های مسی فرسوده با کابل های خودنگهدار برای اولین بار در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با هماهنگی مدیرعامل این شرکت تدوین و اجرایی شده است و هدف از آن بازسازی شبکه‌های فشار ضعیف سیمی و فرسوده استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار