تابناک / در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر استعفای شهردار لنگرود از سمت خود در فضای مجازی و سطح شهر منتشر شده كه مجموعه شورای اسلامی لنگرود بر ادامه فعالیت شهردار این شهر اتفاق نظر دارد.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 26 July 2020

تابناک / در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر استعفای شهردار لنگرود از سمت خود در فضای مجازی و سطح شهر منتشر شده كه مجموعه شورای اسلامی لنگرود بر ادامه فعالیت شهردار این شهر اتفاق نظر دارد.

 

رئیس شورای شهر لنگرود: اعضای شورا از عملكرد شهردار رضایت كامل دارند و از وی می خواهند با تمام توان به كار خود ادامه دهد

 

به گفته رئیس شورای شهر لنگرود عملكرد مجموعه شهرداری و به خصوص شهردار لنگرود در طی این دوره و حتی در مقایسه با دوره های گذشته بسیار مطلوب بوده است.

وی یاد آور شد: در دوره های گذشته تمام فرصتها به جای پرداخته شدن به پروژه های عمرانی به مباحث حاشیه و عدم کارایی و در نهایت عوض شدن شهردار در مدت زمان کوتاه می انجامید اما اینبار در ابتدای امر؛ با تصمیم اعضای شورای شهر که ترکیب افراد متخصص و باتجربه بودند شهرداری متخصص و بومی و پرتلاش روی کار آمد فردی که توانست تعامل بسیار خوبی با اعضای شورا ایجاد کند و ماحصل این تعامل موجب شد که تجربه تلخ گذشته تکرار نشود و شورا با دادن فرصت چندین ساله به شهردار اتفاقات بسیار خوبی رقم خورد.

رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از بسترهای موجود و آگاهی به نیازهای مردم شهر لنگرود با پروژه های نظیرنهضت عظیم آسفالت، لایه روبی رودخانه شهر، حل معضل آبگرفتگی خیابان امام، بهسازی پل خشتی و باغ ملی و اجرای دیگرطرح های عمران شهری؛ یک جهش فوق‌العاده درلنگرود ایجاد گردید و چهره شهر متحول وتوسعه روزافزون شهری را شاهد بودیم.

منصفی ادامه داد: شهردار لنگرود برای دستیبابی و نهادینه شدن نشاط در میان مردم شهر با هدف كاهش آسیب های اجتماعی و پویایی جامعه با برنامه و هدف پیش رفت و توانست کارنامه بسیار موفقی را کسب کند.

وی با اشاره به این مطلب که به یقین کمتر جایی شنیده شده که حتی کارگران و پرسنل شهرداری از صدای شنیدن زمزمه های رفتن یک شهردار دچار نگرانی و ناراحتی شود اما در شهر لنگرود این اتفاق افتاد چرا که رجایی توانست با همه مشكلات مالی و اقتصادی موجود در شهرداری، در طول این مدت، حقوق كارگران را به موقع پرداخت ورضایتمندی بالای مردم را جلب كند.

وی تاکید کرد: كارنامه قابل قبول شهردار، آبادانی شهر، خدمت به مردم و رضایت كارگران و پرسنل شهرداری و از همه مهمتر مهارت وی در ایجاد فضای امن و آرامش از مهمترین مولفه ها در سنجش میزان رضایتمندی اعضای شورای شهر از سید مهدی رجایی است.

مهندس منصفی افزود: شورای شهرلنگرود همفكر و یكسو و با در نظر گرفتن منافع شهروندان و شهر از وی برای ادامه این مسئولیت حمایت می كند.

وی افزود: شورای شهرلنگرود با هدف جلب رضایت شهروندان این شهر به دنبال كاهش مشكلات مردم شهر است و پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر خواستار این هستند که در کنار شهردار منتخب خود طبق روال سابق و با اتحاد و همدلی تمام به فعالیت خود در توسعه و عمران و آبادانی شهری حرکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار