کد خبر: ۸۷۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 26 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرنگار مهر، یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر رشت امروز (شنبه) در دفتر شورا با حضور هر ۱۱ عضو شورا برگزار شد. مهم‌ترین محوریت این جلسه بررسی استیضاح شهردار رشت است که در دو جلسه گذشته به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای لغو شده و حتی جلسه گذشته به درگیری لفظی میان دو عضو منجر شد.

درخواست ۳۰ میلیارد ریالی شهرداری رشت برای راه اندازی مجدد آبنمای بوستان ملت

اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به اینکه تنها زمانی طرحی قابل استرداد است که اعضای شورا این تقاضا را داشته باشند، افزود: طرح آبنمای بوستان ملت رشت یکی از طرح‌هایی است که مدت زمانی طولانی بدون استفاده رها شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از تجهیزات این طرح در حال فرسودگی هستند، گفت: شهرداری برای راه اندازی مجدد این طرح بودجه ۳۰ میلیارد ریالی درخواست کرده است.

هزینه اجرای طرح آبنمای بوستان ملت رشت شفاف سازی شود

احمد رمضانپور یکی از اعضای شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به اجرای پروژه آبنما، گفت: اجرای این طرح که در ابتدای هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی داشته امروز به بیش از ۹ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه در شهرداری به دنبال راه اندازی دو باره این پروژه هستند، گفت: باید هزینه اجرای این پروژه شفاف سازی شود.

جمع آوری کتاب خاطرات رزمندگان شهرستان رشت

فاطمه شیرزاد یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به اینکه در آینده نزدیک کتاب خاطرات رزمندگان شهرستان رشت جمع آوری و تهیه و منتشر خواهد شد، افزود: این موضوع در دستور کار سازمان فرهنگی و کمیسیون فرهنگی شورا قرار گرفته است.

وی با اشاره به پروژه ساختمان گلزار شهدای رشت به عنوان یکی از پروژه‌های نیمه تمام، گفت: اجرای این پروژه ضروری بوده و با اختصاص بودجه از سوی بسیج سازندگی باید در اجرای ‏آن‬ تسریع شود.

شیرزاد با بیان اینکه با توجه به زمانبندی تعیین شده برای بهره برداری از این طرح تا پایان امسال، تصریح کرد: با توجه به تأکیدات انجام شده برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام این موضوع نیز باید تسریع شود.

شهردار رشت در مورد توقف پروژه گلزار شهدا پاسخگو باشد

در ادامه این جلسه علوی یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز با گلایه از توقف اجرای پروژه ساختمان گلزار شهدای رشت توسط شهرداری، تأکید کرد: شهردار باید توضیح دهد که با توجه به بودجه تصویب شده برای این طرح چرا اجرای این پروژه متوقف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار