کد خبر: ۸۷۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 24 July 2020
 

تابناک/تبیین جایگاه نمازجمعه در کشور ، ضرورت حفظ آمادگی برای مقابله با استکبار و بیان مشکلات مردم محور امروز خطبه های نمازجمعه شهرستان ها بود.

 
نماز جمعه ماسال و کوچصفهانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان امام جمعه ماسال در خطبه های امروز با اشاره به فرارسیدن ۵ مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه گفت: این تربیون عبادی سیاسی اثار و برکات فراوانی در جامعه دارد که بیان مواضع نظام اسلامی در موارد مختلف بخشی از آن است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با اشاره به ارتباط تصویری نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تشبیه مجلس توسط رهبری به مجلس امید گفت نمایندگان رفع موانع و مشکلات جامعه و توصیه ها و رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند. 
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهر گفت خواستار اصلاح قوانین منابع طبیعی برای حل مشکلات زمین های ماسال و شاندرمن و تعمیرو به سازی جاده ورودی ماسال شد.
امام جمعه کوچصفهان هم در خطبه های نمازجمعه امروز با اشاره به سالروز برگزاری اولین  نماز جمعه در کشور گفت رشد فکری سیاسی و نشاط معنوی مسلمانان از اهداف برپایی نماز جمعه است .
حجت الاسلام و المسلمین حکیمی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مشکلات نوسانات برق و کیفیت نامطلوب آب آشامیدنی شهروندان کوچصفهانی گفت دو سال از وعده مسئولان برای تقویت سیستم برق و اصلاح شبکه می گذرد ولی هر سال در فصل گرما مردم با نوسانات برق مواجه اند و مشکلات آب آشامیدنی از نظر کیفیت و کمیت مواجه اند.
وی همچنین از نبود نظارت مناسب بر داروخانه‌ها در خصوص توزیع ماسک برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ نیز انتقاد کرد و گفت بخش کوچصفهان به شدت با کمبود ماسک مواجه است و از مسئولان می‌خواهیم با گرانفروشان و عاملان احتکار ماسک برخورد قضایی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار