کد خبر: ۸۷۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 23 July 2020

 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از آغاز بررسی چگونگی حضور در انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری توسط این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.

سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین فعالیت‌های این تشکل سیاسی اصولگرا اظهار کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات مجلس تلاش خوبی کرد و نتیجه خوبی هم گرفت. بررسی نتایج این انتخابات همچنان در جلسات ما برقرار است و در عین حال برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نیز برنامه‌ریزی‌ها و بحث و تبادل نظرهایی را انجام داده‌ایم. 

وی در پاسخ به این پرسش که رویکرد جبهه پیروان در انتخابات آتی حمایت از کاندیدای واحد در جریان اصولگرایی است، اظهار کرد:  رویکرد ما همیشه همین بوده است و موضع‌گیری‌های رییس جبهه پیروان نیز همین موضوع را اثبات می‌کند. ما به دنبال حفظ انسجام و وحدت بین اصولگرایان هستیم.

سجادی یادآور شد: ما در شرایطی که تعداد زیادی از کاندیداهای جبهه پیروان در انتخابات مجلس یازدهم در لیست تهران قرار نگرفتند اما بازهم برای حفظ وحدت از لیست نهایی اصولگرایان حمایت کردیم.

سخنگوی جبهه پیروان در پایان گفت: ما همین رویکرد و پروتکل را در جریان انتخابات ۱۴۰۰ نیز حفظ می‌کنیم که جریان اصولگرایی با وحدت و انسجام وارد میدان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار