کد خبر: ۸۷۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 22 July 2020

 

تابناک/احتمال دارد سرنوشت دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال ایران امسال زودتر از سالهای قبل و پیش از هفته پایانی مشخص گردد.

 

به گزارش "ورزش سه" تقریبا سرنوشت صدرنشین فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران مشخص شده است و شاگردان محمد ربیعی با کسب حداقل امتیاز از چهار دیدار پیش‌روی می‌توانند صدرنشینی خود را مسجل سازند؛ اما برای دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر کاندیداهایی چون مس کرمان، آلومینیوم اراک، نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه حضور دارند که شانس شاگردان مجتبی حسینی در مس کرمان بیش از سایر رقباست.

 

دوئل شش امتیازی با آلومینیوم اراک در هفته ماقبل پایانی رقابت های فصل جاری، می‌تواند سرنوشت لیگ برتری شدن شاگردان مجتبی حسینی را رقم بزند؛ آنها که با اختلاف سه امتیاز از اراکی‌ها در جایگاه دوم جدول قرار دارند این هفته در خانه میزبان سپیدرود رشت هستند و باید در تهران به مصاف دیگر فانوس به دست لیگ، نیروی زمینی تهران بروند.

 

با این اوصاف احتمال دارد برخلاف فصل‌های گذشته که در دقیقه 90 و هفته پایانی سرنوشت دو تیم صعود کننده مشخص می‌شد، امسال پیش از رسیدن به هفته پایانی دو تیم صعود کرده به لیگ برتر بیستم مشخص شده باشند؛ اگر شاگردان مجتبی حسینی بتوانند به روند درخشان خود ادامه دهند و برابر آلومینیوم نیز یک پیروزی شش امتیازی را به دست آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار