کد خبر: ۸۷۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 20 July 2020

 

تابناک/به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد لطیفی امروز در نشست مربیان قرارگاه‌های استان گیلان با اشاره به مشارکت دانش‌آموزان استان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان اظهار داشت: دانش‌آموزان در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه همگام با مردم گیلان به خوبی نقش‌آفرینی کردند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اینکه دانش‌آموزان گیلانی بدون امکانات خاص و با بهره‌گیری از ابتکارات و خلاقیت خود اقدام به برگزاری نمایشگاه‌ها با آثار فاخر کردند بسیار ارزشمند بود و قطعاً بار مسئولیت ما را در این حوزه بیشتر می‌کند.

لطیفی جدیت در عضویابی، برگزاری دوره‌های آموزش تشکیلاتی، جلسات قرارگاهی، انتخاب افراد مناسب برای عضویت در سطوح تشکیلاتی استان و ملی را در تقویت نیری انسانی موثر دانست و ابراز داشت: تابستان فرصتی مناسب برای تقویت نیروی انسانی موثر و اجرای برنامه‌های مناسب است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌‌هایی با دستگاه‌های مختلف اجرایی در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان در راستای دستیابی به اهداف خود و بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های مختلف اجرایی، تفاهم‌نامه‌هایی با تبلیغات اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی، کمیته امداد، بسیج دانشجویی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منعقد کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با اشاره به لزوم تداوم اقدامات جهادی، حرکات مومنانه و اجرای برنامه‌های مناسب و ابتکاری در دهه ولایت خاطرنشان کرد: توجه به ارتقاء کیفیت شبکه دانش‌آموزی در استان و عدم غفلت از گسترش دایره نفوذ و کمیت از جمله برنامه‌های اساسی است که نیازمند پیگیری و توجه است.

وی اقدامات انجام شده در حوزه تکمیل و حفظ شبکه پشتیبان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در این حوزه افرادی را جهت شکوفایی شهرستان‌ها معارفه خواهیم کرد اظهار داشت: با حمایت نماینده ولی‌فقیه در گیلان می‌توان از ظرفیت عضویت در شورای فرهنگ عمومی و همچنین شورای امر به معروف و نهی از منکر گیلان در شهرستان‌ها بهره‌مند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار