کد خبر: ۸۷۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 16 July 2020

 

هر چند جدال تیم‌های طارمی و عابدزاده در پرتغال برنده ای نداشت اما از این دیدار یک عکس یادگاری جالب از طارمی و عابدزاده به جای ماند.

 

امیر عابدزاده با موهای رنگ کرده و استایلی جوان پسند و مهدی طارمی در همان قالبی که می‌شناختیم؛ ساده و عرق‌کرده همراه با لبخندی که زیر پوست صورت‌اش پنهان است.

به گزارش منجیل خبر به نقل از پارس فوتبال : 

این قابی است که از رقابت های این هفته لیگ فوتبال پرتغال برای ما به یادگار مانده است؛ عکسی در پایان رقابت ۹۰ دقیقه‌ای ریوآوه برابر ماریتیمو که احساس دوگانه‌ای نسبت به آن داشتیم. از یک طرف در انتظار گلزنی ادامه‌دار مهدی طارمی و از طرف دیگر اینکه امیرعابدزاده برای چهارمین بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد. آنچه که از عکس پیداست پیروزی امیر در این دوئل شخصی دو ستاره ایرانی در لیگ فوتبال پرتغال است؛ او دستکش‌ها را در آورده و دستش را به شانه مهدی طارمی ستاره تیم ملی انداخته و جلوی دوربین ژست گرفته است.

برای مهدی طارمی که ستاره غیرمنتظره این فصل لیگ پرتغال بوده، گل نزدن در هر مسابقه یک اتفاق کلافه کننده است؛ اگر چه او قبل‌تر شایستگی‌اش را نشان داده و قطعا در پایان این فصل به تیمی بزرگ‌تر منتقل خواهد شد. بنابراین اگر در یک بازی مثل این که دروازه تیم مقابل ایرانی است گلی هم نزده باشد چیز چندان مهمی نیست البته که طارمی در این مسابقه هم تا یک‌قدمی گلزنی و گرفتن پنالتی هم پیش رفت و بنا بر آنچه که روزنامه‌های پرتغالی نوشته‌اند صحنه مشکوکی محوطه جریمه ماریتیمو اتفاق افتاد که باید مورد بازبینی دوباره قرار می‌گرفت. لحظه‌ای که می‌توانست به دوئل رخ به رخ این دو ایرانی شاغل در لیگ پرتغال بشود.

مهدی طارمی که در این فصل یکی از بهترین بازیکنان لیگ پرتغال بوده مدافع سرسخت و دروازه بان تیم ماریتیمو کاری از پیش نبرد و همانطور که در بریده روزنامه های پرتغالی مشخص است، در مسابقه‌ای که امیر به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد مجبور شد که به گلزنی‌های ادامه‌دارش در لیگ استراحتی کوتاه بدهد؛ اما شاید این گل نزدن برای خود او هم خیلی آزار دهنده نبود چرا که در دروازه تیم مقابل بازیکنی ایستاده بود که سابقه صمیمیت‌اش با او به جام جهانی و البته قبل‌تر از جام جهانی بر می‌گردد.

طارمی و امیر هر دو در پوشیدن پیراهن پرسپولیس، بازی در تیم‌های ضعیف‌تر برای اثبات در فوتبال ایران و همچنین حضور در فوتبال پرتغال وجه مشترک دارند؛ اگر چه کار برای امیر سخت‌تر از طارمی است و او در پستی باید خود را نشان دهد و بهترین باشد که حتی یک اشتباه در هر بازی می‌تواند پرونده حرفه‌ای او را با مشکلی به اسم نیمکت نشینی مواجه کند.

در عین حال نکته مشترک دیگر این دو ستاره ایرانی، سکوت چندماهه آن‌ها در کوران مسابقات فوتبال این لیگ معتبر اروپایی است؛ امیر عابدزاده مدتهاست که لب به گفتگو باز نکرده و مهدی طارمی فقط یکبار در یک گفتگوی اینستاگرامی با سردبیر ورزش سه حاضر شده و درباره شرایط و موقعیت‌اش به گفتگو نشسته است. این تمرکز و کم‌حاشیه بودن از دلایل موفقیت فوق‌العاده‌شان در فصلی است که آرام آرام به انتهای‌اش نزدیک می‌شویم.

فصلی که ممکن است پایان‌اش با یک شروع دو تازه برای این دو همراه باشد؛ چیزی که آن‌ها در پی‌اش می‌گردند: پیشرفت. یکی در قفس توری و دیگری بی‌تاب به پاشنه چرخاندن همه دروازه‌های دنیا.

امیر عابدزاده با موهای رنگ کرده و استایلی جوان پسند و مهدی طارمی در همان قالبی که می‌شناختیم؛ ساده و عرق‌کرده همراه با لبخندی که زیر پوست صورت‌اش پنهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار