کد خبر: ۸۷۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲ 16 July 2020
 

تابناک/نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در بخش سلامت و پیشگیری می طلبد کارشناسان خبره و دلسوز با روحیه جهادی وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه درگیلان در دیدار مدیران و جمعی از کارکنان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان با توجه به اهمیت بهداشت جسمی و روانی افراد گفت: کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی سبب افزایش روحیه امید در جامعه و حرکت در مسیر تعالی خواهد شد.

وی افزود: بکارگیری کارشناسان متخصص، دلسوز و خبره با سعه‌ی صدر و روحیه جهادی از شاخص‌های کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی است که باید دراین زمینه بیشتر برنامه ریزی شود.

آیت الله فلاحتی با تقدیر از تلاش‌های بهزیستی برای ارائه خدمات مناسبت به مددجویان گفت: نداشتن حتی یک مورد فوتی کرونا در بهزیستی و رتبه یازدهم گیلان در کاشت حلزون از موفقیت‌های بهزیستی این استان است که البته این دستاورد‌ها نتیجه اتحاد و همدلی مردم و مسولان است

نماینده، ولی فقیه درگیلان درادامه تاکید کرد: پیگیری افراد تحت پوشش به ویژه معتادان بهبود یافته پس از مشاوره در کاهش بزه کاری‌های فردی واجتماعی ضروری است.

حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان هم دراین نشست گفت: در هفته‌ی بهزیستی امسال ۶۴ طرح با ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه و اشتغالزایی ۱۵۹ نفر به بهربرداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار