کد خبر: ۸۷۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 15 July 2020

 

تابناک/جواد معیتی روز سه شنبه در بازدید از عملیات آسفالت تعدادی از کوچه های آستارا اظهار کرد: در قالب این عملیات کوچه های شهرک مهدی، میدان شهید رجایی و خیابان های منتهی به آن، حکیم نظامی غربی و کوچه های منتهی به خیابان شهید رستمیان آسفالت شده است.

وی بیان کرد: در مدت زمان یاد شده ۳۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاده رو، ۱۵۰ هزار متر مکعب زیرسازی و ۶ هزار و ۷۰۰ متر نهر و کانال ساخته شده است و برای آسفالت و اجرای طرح های مذکور ۲۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

شهردار آستارا گفت: سگ های ولگرد در معابر با مشارکت پنج نفر از شهروندان دوستدار حیوانات و نیروهای شهرداری زنده گیری و به محل نگهداری آنها در مجاورت باغ پرندگان منتقل می شوند.

معیتی افزود: تعداد سگ های ولگرد از ۶۵ قلاده در هفته گذشته، به حدود ۱۰۰ قلاده افزایش یافته است و مرغداری ها، مرغ فروشی ها و رستوران ضایعات غذاها را به محل نگهداری سگ ها تحویل دهند.

وی بیان کرد: زمین مورد نظر برای نگهداری سگ های ولگرد ناکافی است و شهرداری قصد دارد این زمین را گسترش داده و برای آن برق و آب تامین کند.

وی ادامه داد: جلسه کارگروه ساماندهی سگ های ولگرد در شهرداری تشکیل خواهد شد و شبکه دامپزشکی، شبکه بهداشت و فرمانداری در این راستا مشارکت کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن با هزار هکتار وسعت، جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار