کد خبر: ۸۷۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 15 July 2020

گل ریحان برای بازی های باقیمانده با تمام توان می جنگد

محمود عربی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا  گفت: گل ریحانی ها به دنبال ارائه یک فوتبال پاک هستند و با تمام توان در بازی های باقیمانده حضور یافته و نیم نگاهی نیز به صدر جدول دارند. وی با بیان اینکه این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور امتیازهای زیادی را […]

محمود عربی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا  گفت: گل ریحانی ها به دنبال ارائه یک فوتبال پاک هستند و با تمام توان در بازی های باقیمانده حضور یافته و نیم نگاهی نیز به صدر جدول دارند.

وی با بیان اینکه این تیم در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور امتیازهای زیادی را از دست داد، گفت: هدف ما این است که گل ریحان به جایگاه در خور شان خود در جدول دست یابد.

عربی با اشاره به بازی پیش روی این تیم در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور خاطر نشان کرد: با قدرت در این بازی حاضر می شویم و به طور قطع در رفسنجان شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود.

وی ادامه داد: با این وجود انتظار ما از کمیته داوران این است که با توجه به اینکه در بازی هفته قبل مس رفسنجان با ملوان بندر انزلی در بخش داوری شاهد مشکلاتی بودیم، در بازی پیش روی گل ریحان را قربانی اشتباهات هفته قبل داوری نشود.

معاون ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه شانس کدام تیم ها برای صعود به لیگ برتر بالاتر است گفت: تیم های صنعتی به خاطر بودجه و هزینه هایی که داشتند شانس صعود به لیگ برتر را دارند.

عربی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی پویش فوتبال پاک در باشگاه گل ریحان البرز اشاره و افزود: مسابقات لیگ آزادگان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که ضرورت نظارت بر مسابقات این لیگ بیشتر از گذشته شده، در این میان باشگاه گل ریحان البرز این آمادگی را دارد تا با ایجاد یک پویش به نام فوتبال پاک ضمن دعوت از دیگر تیم ها، نقش کوچکی در زدودن برخی از شبهات در پایان لیگ آزادگان داشته باشد.

تیم فوتبال گل ریحان البرز، تنها نماینده استان البرز در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

گل ریحانی ها هم اکنون با ۴۶ امتیاز در مکان ششم جدول لیگ قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار